تسریع در روند احداث خط آهن چابهار- زاهدان- سرخس

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تسریع در روند احداث خط آهن چابهار، زاهدان، سرخس گفت: در سفر رئیس محترم جمهور یکی از مطالبات مهم این استان سرعت بخشیدن به روند احداث پروژه خط آهن یاد شده می باشد.

کد مطلب: ۲۰۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اوسط هاشمی ضمن تشریح کامل سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: سفر دکتر روحانی به استان دو روزه می باشد که روز اول در مرکز استان و روز بعد در زابل و چابهار خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی کامل برای ارائه مطالبات پیشرفت و آبادانی استان از رئیس جمهور افزود: از ماه های گذشته نشست های بسیار زیادی در خصوص سفر دکتر روحانی به استان برگزار گردیده و مطالبات مردم استان از رئیس جمهور تنظیم گردیده که با حضور ایشان در استان تقدیم حضور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بر مهمان نوازی و خونگرمی مردم استان تاکید کرد و گفت: همانگونه که مردم ولایتمدار استان در انتخابات 24 خرداد سال گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای پایبندی خود را به نظام اعلام نمودند اینک با استقبال از رئیس جمهور محترم این حضور را به اثبات برسانند.

وی با اشاره به زمان تجمع مردم برای استقبال از دکتر حسن روحانی گفت: مراسم استقبال از رئیس جمهور راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه از میدان خاتم الانبیا زاهدان تا ورزشگاه 17 شهریور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار