حمیدرضا نوربخش با گروه قمر به روی صحنه می رود

خبرگزاری پانا: کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش 19 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 20 در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۰۴۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، نوید دهقانی، سرپرست گروه موسیقی قمر با اعلام این خبر گفت: در این کنسرت آثار تازه‌ای از ساخته‌های خودم در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می‌شود.

این آهنگساز و نوازنده کمانچه درباره انتخاب اشعار قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان شیرازی ما قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می‌شود ،افزود: آقای نوربخش از وسعت صدای کم نظیری برخوردارند و در آواز خوانی هم بسیار توانا هستند؛در همین راستا طراحی و ساختار قطعات این کنسرت بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد صدای ایشان، صورت گرفته است.

نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا ( تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)، شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهرزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری ( تمبک)، شهریار نظری ( دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار