پرداخت قبوض و هزینه های تلفن همراه از کارت بانکی همسایه!

خبرگزاری پانا: فردی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه خود،اقدام به برداشت مخفیانه از حساب بانکی او می کرد،توسط پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان دستگیر شد.

کد مطلب: ۲۰۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلو چستان در رابطه با این خبر گفت:فردی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد که از طریق درگاه pos مغازه به کسر شدن پول از حسابش پی برده و با مراجعه به بانک متوجه شده که برداشت های غیر مجازی که از حسابش صورت گرفته صرف خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض شده است.

سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" افزود:پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات میدانی از شاکی مشخص شد که وی به دلیل نداشتن اطلاعات لازم در خصوص پرداخت های اینترنتی و همین طور انتقال کارت به کارت وجه نقد ،عابر بانک خود را در اختیار افراد زیادی گذاشته و به کمک این افراد عملیات های بانکی را انجام می داده است.

وی در ادامه با اشاره به مظنونین زیاد این پرونده تصریح کرد:در تحقیقات فنی کارشناسان این پلیس و پیگیری برداشت های غیرمجاز و قبوض پرداختی،متهم شناسی و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی افزود:متهم پس از انجام تحقیقات میدانی و روئیت شواهد و ادله جمع آوری شده اعتراف کرد:شاکی در همسایگی او مغازه دارد و چندی پیش به درخواست شاکی جهت پرداخت کرایه مغازه،رمز دوم عابربانک و مشخصات عابر بانک او را گرفته و با سوء استفاده از اطلاعات به دست آمده هزینه موبایل و قبوض خود را پرداخت می کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ناآگاهی و عدم آموزش مناسب از پایه ای ترین معضلات تجارت الکترونیک است که راه را برای مجرمان هموار کرده و فرصت طلبان را به سوء استفاده از چنین موقعیت هایی سوق می دهد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار