فرمانده جدید ناحیه‌ بقیه‌الله(عج) سپاه شیراز معرفی شد

خبرگزاری پانا:محمدجواد قناعتی، به‌عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

کد مطلب: ۲۰۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: سردارغلامحسین غیب‌پرور چهارشنبه 20 فروردین در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه بقیه‌الله شیراز خاطرنشان كرد: موفقیت دولت یعنی عزت جمهوری اسلامی ایران و نگاه‌های جناحی و خطی آفت و تنگ‌نظری است.

وی افزود: به همین خاطر مجموعه‌ی مبارك سپاه از ابتدا گفته به‌دولت كمك می‌كند و در همین راستا سپاه فارس یكی از بهترین فرماندهان خود را(حمید‌رضا گرامی) به عنوان مدیر به دستگاه دولتی می‌فرستد، پیام این اقدام آن است كه ما بر سرقول خود هستیم.

غیب‌پرور تصریح كرد: ما عزت رئیس‌جمهور را می‌خواهیم و ایشان را فردی ولایت‌مدار، پای‌كار و همراه می‌دانیم و به همین خاطر كمك می‌كنیم.

وی گفت: ما در موضوع مدیریت همراهی خود را با دولت نشان دادیم و در موضوع اقتصاد مقاومتی هم آمادگی همراهی داریم، سال گذشته سپاه فجر 5 هزار فرصت شغلی ایجاد كرد و امسال اعلام كرده‌ایم به فضل خداوند 20 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهیم كرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاكید براینكه تعامل بین سپاه و دولت در عملیاتی كردن راهكارهای اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است، گفت: متاسفانه در فارس نرخ بیكاری بالا است، جامعه‌ای كه بیكار داشته باشد، در آن معصیت، منكرات و ناهنجاری‌های اجتماعی پدید خواهد آمد، باید به دولت كمك كنیم و این اراده در استان فارس وجود دارد.

سردار غیب پرور افزود: هیچگاه نظام اسلامی از ناحیه مردم دغدغه نداشته زیرا مردم همواره در کنار نظام قرار دارند و این همراهی را طی انتخابات و 22 بهمن ماه سال گذشته شاهد بودیم.

وی ادامه داد: مردم نجیب و خواهان ارزش های دینی و انقلابی هستند اما در کار جهادی مخاطب مقام معظم رهبری مدیران است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس یاداور شد: موفقیت سپاه در مرحله اول لطف خداوند و سپس همراهی مردم بوده است.

سردار غیب پرور تاکید کرد: جوانگرایی در سپاه را باور داریم و در این خصوص فعالیت های خود را آغاز کردیم که کارها را به جوانان با عزت بسپاریم.

طی این مراسم حمید رضا گرامی تودیع و جواد قناعتی به عنوان فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز معرفی شد.

حمید رضا گرامی نیز به عنوان فرماندار شهرستان کازرون معرفی شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار