بیمه ایران :

تقویت بنگاه داری و توسعه بیمه های زندگی در الویت است

خبرگزاری پانا: عضو هیئت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: به دنبال تقویت بنگاهداری در بزرگ ترین و نخستین شرکت بیمه ای کشور هستیم.

کد مطلب: ۲۰۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ؛ حمید تاجیک در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع خدمات بیمه ای مطهری این شرکت با بیان اینکه رعایت اصول کسب و کارملاک سنجش ما برای تقویت بنگاه داری است، افزود:‌ مدل های اقتصادی کسب و کار و محاسبه قیمت تمام شده خدمات ، مورد تاکید مسئولان این شرکت بوده و پیروی از آن نخستین اولویت برنامه های مدیریت جدید است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد کارشناس محوری و پیروی از اصول و قواعد بنگاهداری به موفقیت شرکت کمک خواهد کرد، تصریح کرد : بیمه ایران از گذشته تاکنون نقش پررنگی در اقتصاد کشور داشته و در مقاطعی از تاریخ بازوی توانمند بیمه ای دولت و دولتمردان برای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی در برخورد با خطرها و خسارت طبیعی و غیر طبیعی بوده است.
تاجیک گفت : اما امروز براساس ماموریت ویژه ای که برعهده بیمه ایران گذاشته شده است باید از فضاهای حباب آلود و احساسی پرهیز کنیم و منطقی تر در بازار بیمه ای کشور حاضر شویم.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه وزارت اموراقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع این شرکت خواستار اصلاح سریع امور این شرکت در تمامی حوزه ها شده است ، افزود :
به زودی مدل های اقتصادی کسب و کار را فراگیر خواهیم کرد و انتظار داریم مدیران و کارکنان خود را به سرعت با این تغییرات هماهنگ کنند.
تاجیک گفت : در حال حاضر ورودی ها با خروجی های شرکت همخوانی ندارد و انتظار می رود از این پس با تلاش و انتخاب ریسک های مناسب از ضررهای احتمالی جلوگیری شود.
تاجیک درباره ادامه برنامه های راهبردی مدیریت جدید در آینده به تبدیل واحدهای اجرایی به یک واحد مستقل اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای اجرایی شرکت به یک سازمان مستقل تبدیل خواهد شد و هزینه های خود را از محل درآمدهای جاری پوشش خواهد داد.
وی دومین اولویت شرکت را شفافیت در امور مالی خواند و افزود: اگر آمار شرکت شفافیت لازم را نداشته باشد از مسیر خود منحرف می شود و در انتخاب نقشه راه دچار اشتباه خواهیم شد و شفافیت در امور مالی راهبرد مدیران جدید شرکت است و از آن حمایت می کنیم.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران اضافه کرد : برای افزایش سبد دارایی و حفظ آن در تنها شرکت بیمه دولتی کشور برنامه های راهبردی تدوین شده که مهم ترین آن تقویت و توانمندسازی شبکه فروش است.
تاجیک گفت : درگام نخست ابتدا نقاط قوت و ضعف شبکه فروش را شناسایی می کنیم و درادامه با تشکیل دوره های آموزشی کاربردی سطح توانمندی و قابلیت فنی حرفه ای نمایندگان را افزایش خواهیم داد.
تاجیک ، مانده بدهکاران شرکت سهامی بیمه ایران را بالا خواند و افزود:‌ برای وصول مطالبات معوق جلسات متعددی با بدهکاران بزرگ برگزار کردیم و همه مدیران شرکت برای وصول مطالبات تلاش می کنند.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه نباید منابع مالی این شرکت دراختیار دیگران باشد ، تاکید کرد : از این پس با مجموعه هایی که نخواهند طبق مفاد قرارداد با این شرکت عمل کنند ، قطع همکاری خواهیم کرد.
تاجیک ، توسعه بیمه های زندگی را از دیگر الویت های این شرکت خواند و تصریح کرد:‌ در سال جدید برنامه های توسعه ای برای بیمه های زندگی داریم و هم اکنون دوازده میلیون نفر متقاضی بالقوه درخرید این بیمه نامه درکشور وجود دارد و در پی جذب این افراد برای استفاده از خدمات بیمه های زندگی و دگرگونی بازار در صنعت بیمه کشور و منطقه خاورمیانه هستیم.
مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید مجتمع مطهری درمحل این مجتمع تخصصی برگزار و ضمن قدردانی از خدمات عباس فراشیانی ؛ حسن شریفی مسئولیت این مجتمع را بر عهده گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار