مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

تسریع در عملیاتی کردن ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم/ توجه به کیفیت برنامه ها به جای کمیت

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بر تسریع در عملیاتی کردن مصوبات و ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۰۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فریدون سید مصطفوی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم که با حضور معاونین مدیر کل و مسئولین مرتبط با ستاد بزرگداشت مقام معلم استان آذربایجان غربی که در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: جایگاه اداره کل آموزش و پرورش استان برنامه ریزی و تعیین راهبردهای کلی برای اجرای برنامه هاست و در کنار آن نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان نیز مسئولیت اجرایی در خصوص برنامه را دارا می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به زمان کوتاه باقیمانده تا آغاز هفته معلم، بر تسریع در عملیاتی کردن مصوبات و ویژه برنامه های این هفته توسط واحدهای مربوطه تاکید کرد.
سید مصطفوی تصریح کرد: در اجرای ویژ برنامه های مختلف در این هفته نباید به دنبال کمیت باشیم بلکه کیفیت اجرای برنامه های باید در اولویت قرار گیرد.
محمد رضا حسن زاده معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم استان نیز در ابتدای این جلسه با تشریح نحوه اجرای دستور العمل شیونامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 92-93 تا کنون اظهار داشت: امسال مراحل انتخاب معلمان نمونه استانی، مناطق و کشوری تا 12 اسفند ماه92 و با موفقیت کامل صورت گرفت به طوری که شاهد کمترین اعتراض نسبت به مستندات ارائه شده بودیم.
وی با بیان اینکه معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است؛ افزود: در ادامه اجرای این دستور العمل باید با برنامه ریزی دقیق توسط کلیه واحدهای عضو ستاد گرامیداشت مقام معلم در هفته معلم، شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر ویژه برنامه های این هفته در سال جاری باشیم.
در ادامه این جلسه تمامی واحد های اعضای ستاد با ارائه پیشنهادات خود در خصوص نحوه برگزاری برنامه های مختلف هفته گرامیداشت مقام معلم به بحث و بررسی پرداختند.
گفتنی است امسال سهمیه انتخاب معلم نمونه برای مرحله شهرستانی استان 644 نفر، مرحله استانی 27 نفر و مرحله کشوری 1 نفر بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار