استقبال از وزیر کشور در بوشهر

خبرگزاری پانا : وزیر کشور به منظور معرفی استاندار جدید بوشهر صبح دوشنبه در میان استقبال مسئولان ارشد استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.

کد مطلب: ۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدنجار در حالی که فریدون حسن‌وند استاندار جدید بوشهر، جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، موسوی نژاد نماینده دشتستان و احمدی نماینده کنگان، دیر و جم نیز وی را همراهی می‌کردند، در بدو ورود به بوشهر مورد استقبال محمدحسین جهانبخش استاندار فعلی و مدیران ستادی استانداری و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

وزیر کشور که برای یک‌روز به بوشهر سفر کرده بلافاصله بعد از ورود به بوشهر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بوشهر به دیدار آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفت.

محمدنجار پس از دیدار با امام جمعه بوشهر برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر به سالن اجتماعات بانک صادرات بوشهر حضور یافت.

در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر، علاوه بر وزیر کشور و استانداران فعلی و سابق بوشهر، امام جمعه، رئیس کل دادگستری، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ، معاون سیاسی امنیتی ، اجتماعی و معاون برنامه ریزی و سرپرست امور عمرانی سخنرانی نمودند .

لازم به ذکر است با حکم رئیس جمهور فریدون حسن‌وند نماینده سه دوره مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار جدید بوشهر انتخاب شد.

پیش از این محمدحسین جهانبخش از 27 مردادماه 89 به جای ابوطالب شفق به عنوان استاندار بوشهر مشغول به کار شده بود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار