وزیر کشور: بی‌عدالتی اعتماد مردم به نظام را از بین می‌برد/وضع کشور در امسال بهبود می‌یابد

خبرگزاری پانا: وزیر کشور با بیان اینکه ˝آنچه اساس اعتماد مردم را نسبت به نظام از بین می‌برد، بی‌عدالتی است˝، گفت: بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور به هیچ وجه قابل تحمل نیست و باید قانون بر تمام حوزه‌ها رعایت شود.

کد مطلب: ۲۰۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان شیروان اظهار کرد: هر شکایتی که در رابطه با بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور انجام شود، وظیفه خودم می‌دانم که شخصاً پیگیری کنم و با قانون‌شکنان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال، افزود: در پنج سال گذشته مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی مطرح کرده‌اند و امسال را نیز به عنوان اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو موضوع مهم نامگذاری کرده‌اند. خداوند همه امکانات را به ما داده است اما متأسفانه فرهنگ کار در بین ما وجود ندارد. باید در هر خانه، محله و هر شهر، کارگاه تولیدی جهت اشتغال جوانان ایجاد شود.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان شیروان اظهار کرد: شهرستان شیروان ظرفیت‌های خوبی دارد. باید یک گروه توسعه و مشورتی برای تجمیع سرمایه‌ها در این شهرستان فعال شود. از تمام ظرفیت‌های قانونی برای توسعه استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان استفاده خواهیم کرد که در این زمینه ظرفیت‌های زیادی وجود دارد.

وزیر کشور ادامه داد: دولت تدبیر و امید در مدتی که روی کار آمده در حوزه اقتصاد ثبات لازم را ایجاد کرده است و در این مدت تورم رو به کاهش بوده و در سال 93 وضع کشور رو به بهبود خواهد بود.

وی افزود: در حوزه سیاست خارجی، با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت مردم کارهای خوبی انجام شده است و دشمنان حقانیت ما را قبول کرده‌اند و امروز فضای خوبی به نفع کشور به وجود آمده است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، وحدت، همدلی و امنیت به شکل بسیار بالا و قابل قبولی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه "اختلافات سبب ظلم به مردم می‌شود"، تصریح کرد: مدیران برای خدمت بیشتر به مردم باید اختلافات را کنار بگذارند. هیچکس حق ندارد از موقعیت خود سوءاستفاده کند. این مسئولیت‌ها و پست‌ها میراث خون شهداست.

رحمانی فضلی افزود: محور وحدت در شهرستان، امام جمعه است که به عنوان نماینده ولی فقیه حضور دارد. همه مدیران موظفند حکمیت امام جمعه را در اختلافات بپذیرند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور همچنین گفت: مراکز ترک اعتیاد باید در کنار سم‌زدایی از معتادان، با ایجاد کارگاه‌های حرفه‌آموزی برای آنها ایجاد اشتغال کنند و وزارت کشور تمام محصولات با کیفیت این مراکز را خریداری می‌کند.

در ادامه این جلسه، امام جمعه شیروان نیز اظهار کرد: این سفر، دومین سفر وزیر محترم کشور به شهرستان شیروان است که برکات زیادی برای این شهرستان داشته است. باید این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و نهایت استفاده را در جهت توسعه استان و شهرستان شیروان ببریم.

حجت الاسلام کوثری خاطرنشان کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر باید از شیروان، با قوت شروع و به همه جای ایران سرایت کند تا ایرانی پاک داشته باشیم.

فرماندار شیروان نیز در این جلسه گفت: حضور دکتر رحمانی فضلی در مهمترین وزراتخانه کشور، افتخار و یک فرصت خوب برای خراسان شمالی و شهرستان شیروان است که باید نهایت استفاده از آن برده شود.

عباسعلی صفایی ادامه داد: اولویت توسعه شهرستان شیروان تکمیل چرخه اقتصاد کشاورزی است و همه ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های تولیدی شهرستان بویژه بخش دامپروری و کشاورزی جهت اشتغال زودبازده استفاده کنیم. در سال گذشته شهرستان شیروان 76 درصد کمبود بارندگی داشته است که در چند روز گذشته نزدیک به 40 میلیمتر نزولات آسمانی داشته‌ایم و این کمبود به 56 درصد رسیده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار