معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل خبر داد

مساعدت 14 میلیاردی مردم اردبیل در جشن نیکوکاری

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم نیک‌اندیش،‌ خیر و نیکوکار استان اردبیل در جشن نیکوکاری امسال بیش از 14 میلیارد و 132 میلیون ریال به محرومان و نیازمندان کمک کردند

کد مطلب: ۱۹۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهمن دستاری در تشریح دستاوردهای جشنواره نیکوکاری گفت : مساعدت‌های مردم خیر و نیک‌اندیش استان به جشنواره‌ نیکوکاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

وی با تقدیر از مردم استان که در جشنواره‌ نیکوکاری با کمک‌های نقدی و جنسی خود از نیازمندان و مستمندان دستگیری کرده‌اند، افزود: در آستانه‌ سال نو، هم استانی‌های مؤمن و نیکوکار افزون بر 14 میلیارد و 132 میلیون ریال به محرومان مساعدت کرده‌اند.

دستاری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این جشن آحاد مختلف جامعه افزون بر 11 میلیارد و 793 میلیون ریال به صورت جنسی برای نیازمندان تقبل کرده‌اند که این میزان مساعدت با مدت مشابه خود در سال گذشته بالغ بر 31 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: بیش از دو میلیارد و 338 میلیون ریال در قالب مساعدت‌های نقدی از سراسر استان جمع‌آوری شده که این مقدار کمک نقدی نیز با افزایش 39 درصدی نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رو‌به‌رو است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مبالغ و اجناسی که از مدارس جمع‌آوری شده عیناً به همان مدارس برای مرتفع ساختن مشکلات اساسی دانش‌آموزان نیازمند عودت می‌شود تا آنان نیز با شادی و نشاط به استقبال سال نو بروند.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان بیان کرد: مساعدت‌های مردم این استان در اسرع وقت و قبل از سال نو در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد.

دستاری با تأکید بر اینکه بخشی از کمک‌ها توسط مردم استان اردبیل که مقیم تهران هستند اهدا شده است، گفت: این امر به واسطه‌ ارتباط بین امدادگران پر تلاش و خیرین خارج از استان حاصل شده که از زحمات و مساعدت‌های همگی آنان تشکر می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار