جلسه شورای آموزش و پرورش شورای دشتستان

خبرگزاری پانا: جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان با حضور امام جمعه برازجان، فرماندار دشتستان و مدیر آموزش و پرورش جدید برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۹۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار دشتستان ، امام جمعه برازجان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضاء در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

ابتدای جلسه سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورا به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و افزود: تعدادی از مدارس دخترانه خصوصا دبیرستانهای زهراء و سمیه و برخی دبستانها در زمان تعطیلی نیاز به حضور مامورین انتظامی دارد که همکاری عزیزان انتظامی را می طلبد.

در ادامه حجت السلام مصلح امام جمعه برازجان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س ) به فضائل اخلاقی آن بزرگوار پرداخت و گفت : حضرت زینب در طهارت ، زهد ، تقوا و پرهیزگاری ، وفاداری و استقامت سر آمد زنان عالم می باشد.

وی تصریح نمود : حضرت زینب علم الهی داشتند و این عمل و فضائل اخلاقی آن حضرت باید سر لوحه زندگی تمام بانوان عالم باشد.

پس از اظهار نظر اعضای شورای آموزش وپرورش ارسلان زارع فرماندار دشتستان و ریاست شورای آموزش و پرورش به بیان مطالبی پیرامون فعالیت آموزش و پرورش پرداخت و اضاغه کرد:بکار گیری نیروی انسانی خلاق و قوی در هر حال موجب تحول می گردد. زیرا افراد خلاق خود را بروز رسانی می کنند و از علم روز بهره می برند.

وی گفت : آموزش و پرورش موجب ثبات ، امنیت و آسایش در جامعه می گردد. زیرا هر جامعه ای که در بعد تعلیم و تربیت بصورت همزمان استفاده کند پیروز خواهد شد.

زارع در ادامه صحبت های خود گفتند: مشکلات اقتصادی و عدم بودجه کافی نباید سد راه خدمت رسانی گردد ، بلکه باید با مدیریت صحیح و اصولی و برنامه ریزی دقیق از مراحل سخت گذشت و شما فرهنگیان باید با برنامه ریزی به ادامه فعالیتهای خود بپردازید .

در پایان نیز از زحمات اسدی مدیر پیشین آموزش و پرورش دشتستانتجلیل و تشکر به عمل آورده شد.

خبرنگار پانا : علی نجفی ( دشتستان )

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار