سیدورف: گل دوم امیدمان را بر باد داد

خبرگزاری پانا: سرمربی میلان معتقد است گل دوم اتلتیکو در دیدار شب گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امیدهای این تیم را برای صعود بر باد داد.

کد مطلب: ۱۹۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، کلارنس سیدورف بر این باور است که میلان برای غلبه بر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از لحاظ روانی به هم ریخته بود. سرمربی میلان شب گذشته شکست چهار بر یک تیمش را در ویسنته کالدرون در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد بود. وی در این باره اظهار داشت: پس از گل دوم می‌توانستید ببینید که تیم از لحاظ روانی تلاش زیادی کرد تا واکنش نشان دهد. گل دوم‌ امیدها را بر باد داد و انرژی بازیکنان را از آنها گرفت.
وی ادامه داد: این شرایط را با هم تحلیل کردیم. مطمئنا لیگ قهرمانان هدف بزرگی برای ما و از لحاظ اقتصادی برای باشگاه بود. در دور رفت عالی بازی کردیم و در نیمه اول شب گذشته نشان دادیم که می‌توانستیم همگام با اتلتیکو پیش برویم اما نتوانستیم در تمام مسابقه این رویه را حفظ کنیم.
با وجود حضور میلان در رده دهم جدول سری آ، این تیم شانسی برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال آینده ندارد. با این حال سیدورف تأکید کرد که از جانشینی ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی میلان پشیمان نیست.
سیدورف گفت: کاملا متقاعد شده‌ام که تصمیم درستی گرفته‌ام. 10 سال است که لباس میلان را می‌پوشم؛ رئیس باشگاه لطف زیادی به من کرده است و باشگاه تلاش می‌کند چیزهایی را که از دست داده دوباره بسازد.
وی خاطرنشان کرد: این درخواست باعث خوشحالی من شد و هرچند بر عهده گرفتن هدایت تیمی از میان راه ایده‌آل نیست اما خودمان را برای آینده آماده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار