با پیگیری های استاندار همدان محقق شد؛

افزایش سقف اختیارات بانک صادرات استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

خبرگزاری پانا: استاندار همدان از نتیجه دادن پیگیری های خود برای افزایش سقف اختیارات بانک صادرات استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت به واحدهای تولیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد ناصر نیکبخت، گفت: بانک صادرات یکی از بزرگترین بانک های کشور با منابع مالی بسیار خوب است که با در نظر گرفتن این موضوع طرح های اقتصادی متعددی در کارگروه اشتغال استان برای دریافت تسهیلات به این بانک معرفی می شوند.

وی افزود: با این حال به دلیل اینکه سقف اختیارات بانک صادرات استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تا 20 میلیارد ریال بود و طرح هایی که بیشتر از این مقدار نیاز به تسهیلات داشتند باید به تهران معرفی می شدند، این روند زمانبر بود و مشکلاتی را برای سرمایه گذاران بوجود می آورد.

استاندار اضافه کرد: به همین دلیل امروز برای دریافت اعلام موافقت بانک صادرات ایران با افزایش سقف اختیارات بانک صادرات استان در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، جلسه ای با مهندس محمدرضا پیشرو، مدیر عامل بانک صادرات ایران، داشتیم.

نیکبخت با قدردانی از حسن توجه مهندس پیشرو به واحدهای تولیدی استان همدان، اظهار کرد: با موافقت مدیر عامل بانک صادرات ایران قرار شد پرداخت تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی از 20 میلیارد ریال به 50 میلیارد ریال ارتقا یافته و سقف پرداخت سرمایه ثابت تا 40 میلیارد ریال در اختیار استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با این اتفاق طرح های اقتصادی استان در مدت زمان کمتر مورد بررسی قرار می گیرد و این موضوع کمک شایانی در به ثمر رسیدن طرح های اقتصادی استان می کند.

استاندار همچنین گفت: در این جلسه در مورد 2 طرح بزرگ اقتصادیدر استان هم تصمیماتی اتخاذ و مصوب شد به یکی از این طرح ها 12 میلیارد تومان و به طرح دیگر 6 و نیم میلیون یورو تسهیلات توسط بانک صادرات پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار