بازدید رئیس ستاد اقامه نماز فرودگاه‌های کشور از فرودگاه زاهدان

خبرگزاری پانا: رئیس ستاد اقامه نماز فرودگاه‌های کشور گفت: آماده کردن فضای نمازخانه‌ها و اقامه نماز به صورت جماعت و ترویج فرهنگ نماز، اولویت و ماموریت اصلی ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌های کشور است.

کد مطلب: ۱۹۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، محمد عباسی با تقدیر از شورای اقامه نماز فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به دلیل فرهنگ سازی و برپایی منظم نماز جماعت در فرودگاه‌های این استان، گفت: انجام این چنین فعالیت ‎ های مهم و ارزشمندی پیش قدم بودن مدیر دستگاه و هماهنگی و همدلی کارکنان است.

وی افزود: آماده کردن فضای نمازخانه‌ها و اقامه نماز به صورت جماعت و ترویج فرهنگ نماز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اولویت و ماموریت اصلی ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌های کشور است.

وی به اینکه پنج مورد در نظام جامع برگزاری نماز در فرودگاه‌ها اعمال می‌شود تا ائمه جماعت انتخاب شود اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت بر اجرای قوانین اداری در برگزاری نماز جماعت، انتخاب ائمه جماعت با دقت و ظرافت، برگزاری دوره آموزشی و غیره و از جمله اقداماتی است که در نظام جامع برگزاری نماز در فرودگاه‌ها به آن تاکید شده است.

عباسی با بیان این مطلب که زیبا خواندن، لحن، صوت و تجوید نماز توسط ائمه جماعت باعث جذب بیشتر نمازگزاران خواهد شد، خاطر نشان کرد: ائمه جماعت فرودگاه‌ها در مورد قرائت نماز بارها مورد پرسش و امتحان قرار می‌گیرند و برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه نیز مثمر ثمر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار