برگزاری 52 دوره آموزشی برای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بین شهری در استان البرز

خبرگزاری پانا:رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر در استان البرز، طی هفت ماه سال جاری با حضور در 53 دوره آموزشی، مباحث و موارد مرتبط با شغل خود را فراگرفتند.

کد مطلب: ۱۹۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ بشیر گلیج، معاون اداری - مالی و برنامه ریزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز با بیان این مطلب، گفت: در راستای ارتقای دانش و افزایش مهارتهای شغلی دست اندر کاران بخش حمل و نقل جاده ای و به منظور ارایه خدمات بهینه به کاربران بخش، دوره های آموزشی ویژه برای گروه های مختلف شاغلین بخش حمل و نقل طراحی و تدوین شده است که با همکاری انجمن های صنفی تاکنون 52 دوره آموزشی ویژه رانندگان در استان البرز برگزار شده است.
وی افزود: از 52 دوره برگزار شده، 28 دوره بدو خدمت ویژه رانندگانی که به عنوان رانندگان جدید، فعالیت خود را آغاز می کنند، بوده است و 24 دوره ضمن خدمت نیز، ویژه رانندگانی که از قبل در این عرصه فعالیت می کردند، بوده است که در این دوره ها رانندگان مطالب جدیدی را فراگرفته اند.
گلیج با اشاره به اینکه در مجموع برای 2 گروه مذکور از رانندگان 1821 نفر - دوره آموزشی برگزار شده است، گفت: بازآموزی و فراگرفتن یافته های جدید در هر زمینه ای منجر به ارائه خدمات مناسب تر به کاربران و استفاده کنندگان از خدمات می شود.

معاون اداری-مالی و برنامه ریزی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز، آشنایی با اخلاق حرفه ای، قوانین و مقررات، حمل مواد خطرناک، مهار ایمن بار و مهارتهای رانندگی را از جمله سرفصل های آموزشی رانندگان در این دوره های آموزشی ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار