حمایت وزارت نفت از تک نرخی شدن قیمت بنزین

خبرگزاری پانا: وزارت نفت از تک نرخی شدن قیمت بنزین و فرآورده های نفتی در سال 93 حمایت می کند.

کد مطلب: ۱۹۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، منصور معظمی با بیان این مطلب اظهار داشت: وزارت نفت هر تصمیمی که دولت در خصوص قیمت حامل های انرژی بگیرد اجرا می کند.
معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزرات نفت تصریح کرد: در حال حاضر قیمت بنزین معمولی سهمیه ای، لیتری 400 و بنزین سوپر 500 تومان است و قیمت هر لیتر بنزین معمولی آزاد 700 و بنزین سوپر 800 تومان است.
ثبت رکورد صادرات نفت خام در ماه گذشته
معاون امور برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در مورد افزایش صادرات نفت خام کشور گفت: در 4 ماه اخیر میزان صادرات نفت و میعانات گازی بیش از سقف برنامه افزایش یافته است و در بهمن بالاترین میزان رکورد صادرات نفت ثبت شد.
معظمی درباره اینکه چه میزان از اهداف بودجه در سال 92 در بخش نفت محقق شده است، خاطرنشان کرد: در 11 ماهه امسال، تولید نفت کشور متناسب با برنامه بوده و در بخش تامین منابع نیز 20 درصد بیش از اهداف برنامه مصوب تحقق پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه نظرات وزرات نفت در بودجه سال 93 محقق شده است، افزود: سال 93 برای صنعت نفت سال مهم و راهبردی است و توسعه و جهش در این بخش چشمگیر خواهد بود.
بر اساس این گزارش مجموع در آمدهای نفتی ایران در قالب بودجه 93 ، 79 هزار میلیارد تومان، میزان صادرات نفت خام یک میلیون بشکه و صادرات میعانات گازی 297 هزار بشکه پیش بینی شده است.
معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزرات نفت درباره انتشار اوراق مشارکت هم اظهار کرد: دولت مجوز انتشار 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت رابه شرکت ملی نفت داده است و این شرکت در پی این است تا هرچه سریعتر کارهای اجرای آن را دنبال و آن را عملی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار