فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم:

باید کوچه و خیابان شهر پرند به نام شهدا مزین شود

خبرگزاری پانا: سرهنگ عبدالرضا زنگنه، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در مراسم گرامیداشت معلم شهید سیدسعید بهاری، گفت: باید کوچه و خیابان شهر پرند به نام شهدا مزین شود.

کد مطلب: ۱۹۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ عبدالرضا زنگنه، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در یادواره شهید بهاری، معلم قرآنی که در سالن فجر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: بهار نزدیک است و جای شهدا خالی است؛ باید با شهدا عهد بست تا راه آن ها را ادامه دهیم چرا که امروز دشمن از شهادت ها می ترسد.
وی افزود: دشمن دنیا طلبی دارد و می خواهد در دنیا بماند این در حالی است که ما آرزوی شهادت داریم.
فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: شهدای ما تا آخرین قطره خون خود سخن امام خمینی(ره) را گوش فرا داده و از آن تبعیت کردند امروز چه شده که برخی ها از ولایت فقیه اطاعت نمی کنند؟
وی افزود: چرا برخی ها باید عکس شهید را در منزل های خود نصب کنند اما عکس شهید عمل می کنند؟
سرهنگ زنگنه در بخش دیگری از سخنانش؛ با اشاره به اینکه شهر جدید پرند متعلق به دوران جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: چرا نباید کوچه ها و خیابان های شهر جدید پرند مزین به اسماء شهدا باشد؟ از نخستین گام های ساخت شهر پرند تاکنون نام چهار شهید در این شهر وجود دارد.
وی افزود: نام شهید را باید بر تمام زندگی خودمان بگذاریم چرا که ما اعتقاد داریم این برکت ویژه ای را به ما می بخشد.
فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم بیان کرد: اگر امروز در ژنو ایران در یک طرف میز می ایستد و دیگر کشورها در آن طرف میز؛ این قدرت را شهدا ایجاد کرده اند.
گفتنی است در این مراسم؛ از خانواده شهید بهاری تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار