برگزاری نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با دانش آموزان خوابگاه مرحوم مرتضوی

خبرگزاری پانا: نشست صمیمی دانش آموزان خوابگاه مرحوم مرتضوی با صداقتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۴۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نشست صمیمی دانش آموزان خوابگاه مرحوم مرتضوی با صداقتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

در این نشست صداقتی با دانش آموزان گفتگوی صمیمانه داشت و به درد دل آنان گوش فرا داد مدیر آموزش وپرورش دانش آموزان را تشویق و ترغیب به درس خواندن و مانوس شدن با قران فرا خواند و در ادامه افزود: جامعه در آینده به شما عزیزان نیاز داردو مسئولیتهای کلیدی از دانش آموختگانی خواهد بود که دارای بار علمی بیشتری باشند و به ارزشهاو نظام وولایت فقیه پایبند باشند.

صداقتی بعد از این نشست از طرح های مهارتی و خود اشتغالی موجودو اتاق قران این خوابگاه بازدید و از تشکیلات کمیته امداد امام خمینی ودست اندرکاران این خوابگاه تقدیر تشکر کرد.

شاهپسند رئیس کمیته امداد شهرستان خلیل آباد نیز به دکتر صداقتی خیر مقدم واز حضور ایشان در این خوابگاه تقدیرو تشکر کرد.

لازم به ذکر است صداقتی همزمان با نماز مغرب وعشا به صورت سرزده به این خوابگاه رفت که باعث تعجب سرپرست این خوابگاه شدو موضوع را با مسئول کمیته امداد شهرستان اطلاع داد . این مسئول اعلام کرد وقتی مدیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان ما ارزش قائل شده من نیز سریع خود را به خوابگاه می رسانم.

به گفته رجایی، سرپرست این خوابگاه در هشت سال مسئولیت ایشان این برای اولین بار است که یک مدیر آموزش وپرورش چنین بازدیدی از این خوابگاه داشته که روحیه نشاط وشادابی امید به آیند و روحیه خود باوری در بین دانش آموزان تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار