معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر منصوب شد

خبرگزاری پانا : طی حکمی از سوی اصغر حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، غلامرضا دانش فر به عنوان معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر منصوب شد .

کد مطلب: ۱۹۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، در این حکم آمده است :
برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا دانش فر
با سـلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در نهاد آموزش و پرورش و با توجه به موافقت وزارت متبوع به شماره 13492/922 مورخ 11/12/1392 به عنوان « معاون سوادآموزی پست سازمانی شماره 1 س 88306 » منصوب می­شوید.
امید است با استعانت از پیشگاه حضرت احدیت و به کار بستن توانمندی ها و قابلیت های خود در این عرصه و بهره گیری از مشاركت و همدلی صاحب نظران و علاقه مندان به این حوزه، به ویژه آموزش دهنده های گرانقدر، کارشناسان، مدیران و بخش های مرتبط در تحت اهداف این نهاد ارزنده و مؤثر، موفق و سربلند بوده و در پیشبرد امور، موارد زیر را وجهه­ همت خود قرار دهید.
1- اهتمام جدی و مستمر در شناسایی، جذب و آموزش افراد نیازمند به آموزش با استفاده از همه­ی ظرفیت های درون و برون سازمانی.
2- تربیت و بالابردن سطح فرهنگ و نشر فرهنگ اسلامی مناسب با سوادآموزان در محدوده و ضوابط سواد آموزی.
3- زیر پوشش قرار دادن حداکثری افرادی که به سن سوادآموزی رسیده و امکان آموزش برای آنان فراهم نگردیده است.
4- هماهنگی و همکاری مستمر با آموزش و پرورش و سایر نهادها و ارگان ها و مؤسسات در ترغیب و هدایت سوادآموزان در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به منظور دستیابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت.
5- ایجاد اشتیاق درمردم برای شرکت در فعالیت های سوادآموزی با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت دست اندرکاران به ویژه آموزش دهندگان پرتلاش.
6- رشد، ارتقاء و حمایت از آموزش دهندگان در جهت گسترش فعالیت های سوادآموزی.
7- استفاده از همکاری نهادها، سازمان ها و ارگان های دولتی به ویژه معلمان در تکمیل و ارتقاء نیازهای علمی، آموزشی و فرهنگی حوزه­ی سوادآموزی.
موفقیت شما را در انجام این مسؤولیت مهم و سرنوشت ساز در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور به منظور دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال مسألت می نمایم.
اصغر حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار