شایعات فوتبال فرانسه

از علاقمندی سمیر نصری به حضور در تیم قهرمان اروپا تا مذاکره پنهانی کاوانی

خبرگزاری پانا:رسانه‌ها می‌گویند بازیکن تیم ملی فرانسه به حضور در تیم قهرمان اروپا علاقمند شده و کاوانی مذاکره مخفیانه‌ای برای رفتن به فوتبال جزیره داشته است.

کد مطلب: ۱۹۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، منابع فرانسوی در چند روز گذشته از سمیر نصری هافبک لژیونر «خروس های آبی»‌ اخبار متفاوتی منتشر کردند. از جمله این که احتمال دارد منچسترسیتی را ترک کند.

اما نشریات در عین حال گزارش کردند ادینسون کاوانی نیز برای رفتن به لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده است.

شایعات شنیده شده این فوتبال به شرح زیر است:

*یک مصاحبه و انتشار شایعات فراوان در مورد آینده سمیر نصری

گاهی اوقات انتشار یک مصاحبه از یک بازیکن یا مربی زمینه‌ای برای انتشار شایعه می‌شود. این اتفاق در مورد سمیر نصری، هافبک تیم ملی فرانسه که در خدمت منچسترسیتی است، اکنون صدق می‌کند.

بازیکن تکنیکی 26 ساله‌ای که هفته گذشته مصاحبه‌ای مفصل انجام داد، در بخشی از آن به تعریف و تمجید از سبک بازی بایرن مونیخ‌، قهرمان فصل گذشته اروپا و آلمان پرداخت.

همین بیان نظر از طرف وی شایعاتی را در مورد مقصد آینده‌اش به همراه داشت. برخی رسانه‌های مهم فرانسه مثل روزنامه ورزشی اکیپ گزارش کردند احتمال اینکه نصری راه هموطنش فرانک ریبری را برای پیوستن به بایرن را در پیش گیرد، وجود دارد.

*مبادله بازیکن بین سن‌ژرمن و یووه

اما خبر غیر رسمی که یک روز قبل در روزنامه لوپاریزین انتشار یافت، مربوط به مبادله احتمالی بازیکن بین پاری‌‌سن‌ژرمن، قهرمان فرانسه با یوونتوس ایتالیا است.

مطابق این گزارش تابستان آینده استخدام پل پوگبا از یووه در دستور کار پاریسی‌ها است. از طرفی یوونتوس به بازیکنان سن‌ژرمنی نظیر مارکو وراتی و لوکاس مورا علاقه دارد. از این رو گفته می شود در صورت جدی شدن این موضوع، کار به مبادله بازیکن بین دو باشگاه مطرح فرانسه و ایتالیا کشیده می شود.

*چراغ سبز ازارد برای ورود به سن‌ژرمن؟!

روزنامه اوژق دویی فرانسه احتمال می‌دهد مدیران تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن تابستان آینده سرکیسه را برای جذب ادن ازارد بلژیکی از چلسی شل خواهند کرد.

گزارشگر این روزنامه در خبری که تایید نشده، عنوان کرده اظهارات اخیر این بازیکن چلسی مبنی بر رویای حضور در پاریس، در واقع به منزله چراغ سبز وی به تیم قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه است. از این رو چنین انتقالی بسیار محتمل است.

*مذاکره پنهانی کاوانی

به همان میزان که بحث ازارد از چلسی نزد سن‌ژرمن مطرح شده، در مورد انتقال یک عضو کنونی تیم پاریسی به استمفورد بریج هم خبرهایی شنیده می‌شود.

در واقع پس از آنکه ابتدای سال جاری میلادی عنوان شد کاوانی در فهرست خرید چلسی برای فصل بعد است، دیگر خبری در این‌ باره از وی انتشار نیافت. تا این که روز گذشته یک سایت اینترنتی فرانسه گزارش کرد کاوانی مذاکره پنهانی هم با چلسی در این خصوص انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار