مانور بسیج سلامت نوروزی در بهارستان برگزار شد

خبرگزاری پانا:م انور بسیج سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور با حضور نور اله طاهری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی از مسئولین بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهارستان ، در این مراسم معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ضمن تقدیر و اعلام رضایت از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان بهارستان با اشاره به اهمیت توجه به سلامت همشهریان محترم خصوصا در ایام تعطیلات نوروزی بر همکاری تمام ارگان ها در جهت اعتلای سلامت منطقه تأکید نمود.

در ادامه گلشنی ضمن برشمردن اهداف بسیج سلامت نوروزی از جمله تأمین سلامت مسافرین نوروزی و پیشگیری از بروز بیماری های منتقله از آب و غذا و قدردانی از حمایت ها و همکاری های همه جانبه فرماندار محترم و ادارات و ارگانهای سطح بهارستان در راستای اعتلای سلامت در منطقه بر لزوم تکریم متصدیان محترم اماکنی که مورد بازدید قرار می گیرند تأکید نمود.

گفتنی است که در طرح بسیج سلامت نوروزی بهارستان، 8 اکیپ کنترل و بازرسی بهداشت محیطی در تمامی روزها از مورخ یکم اسفند تا 15 فروردین از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب بر رعایت موازین بهداشتی اماکن تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی نظارت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار