مراسم كلنگ زنی احداث شش كلاس درس در منطقه 5

خبرنگارپانا:صبح امروز مراسم كلنگ زنی توسعه و احداث شش كلاس درس در دبستان پسرانه شهید بهشتی با حضور دكتر حسن عسگری خیر مدرسه ساز نماینده انجمن مدرسه مدیر منطقه با همراهی معاون پرورشی و تربیت بدنی ، كارشناس مسئول واحد پشتیبانی ، مسئول حراست و مسئولین مدرسه نماینده خیرین ، مسئول مشاركت ها در ساعت 11 انجام گردید.

کد مطلب: ۱۹۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبر نگار پانا، با تشویق و شادمانی دانش آموزان كلنگ پروژه توسط حسن عسگری و مدیر منطقه انجام شد و سپس در سالن این مدرسه در ابتدا دانش آموزان مدرسه پس از تلاوت قرآن سرود جمهوری اسلامی را خواندند.
مدیر دبستان پسرانه شهید بهشتی پس از خوشامد به حضار اظهار داشتند كه بسیار خوشحالیم كه این اتفاق مبارك در این مدرسه انجام شد و با رشد جمعیتی این منطقه نیاز به فضاهای آموزشی جدید می باشد. فضاهای آموزشی فعلی جوابگوی رشد جمعیت منطقه 22 نمی باشد.
میرشفیعی مدیر منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر و تشكر از اقدام خداپسندانه ی عسگری اظهار داشتند كه عسگری قلب فرزندانمان و اولیا محترمشان را شاد كردند و بركات این كار بزرگ انشاالله برای همیشه در خانواده شان جاری و ساری خواهد بود.
مدیر منطقه از تمام مسئولین مدرسه و دانش آموزان و اولیاء محترمشان تقدیر و تشكر كردند و اضافه نمودند كه انشاالله با عنایت خداوند و مسئولین و خیرین این پروژه تا مهر آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد.
در ادامه خیر مدرسه ساز عسگری نیز از اظهار لطف دانش آموزان و مسئولین تشكر كردند و فرمودند كه كار كوچكی انجام دادم كه امیدوارم محلی برای تحصیل و پژوهش فرزندانمان باشد تا شاهد بیش از پیش اعتلای كشور عزیزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار