رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور اعلام کرد:

ثبات قیمت ها و رشد کیفیت در بازار لوازم خانگی

خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور از ثبات خوب قیمت ها و رشد کیفیت در این بازار خبر داد و گفت : امسال تقریبا افزایش قیمت نداشتیم.

کد مطلب: ۱۸۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد طحان پور گفت : صنعت لوازم خانگی ایران پیشرفت های زیادی دارد و نگران واردات نیستیم و هرکس که کالای خوب با خدمات پس از فروش مطلوب تولید کنند نگران فروش هم نخواهد بود.
وی تاکید کرد : البته واردات لوازم خانگی هم باید مزیت نسبی داشته باشد و به رشد رقابت و کیفیت و فناوری در داخل کمک کند.
طحان پور اظهار داشت : برای فروشندگان فرقی نمی کند که کالای داخلی یا خارجی بفروشد و معتقدیم اگر کالاهای خانگی مدرن وارد شود به پیشرفت صنایع داخلی و افزایش رقابت نیز کمک خواهد کرد و باید واردات خوب و مزیت محور مدیریت شود.
طحان پور اظهار داشت : شعار اتحادیه کشوری لوازم خانگی ایرانی، کالای خوب ایرانی بخر quotation mark است و باید کالاهای داخلی توان رقابت با کالاهای خارجی را از لحاظ کیفیت و فناوری داشته باشد که با واردات کالاهای خوب خارجی امکان پذیر است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور گفت : برخی لوازم خانگی تولید داخل از نظرکیفیت و قیمت با برندهای معتبر اروپایی رقابت می کند.
طحان پور افزود : کالای بی کیفیت باید از بین برود و تلاش شود تا کالای متوسط به سطح کالای خوب برسد.
وی با اشاره به موضوع واردات کالاهای گروه 10 هم به رادیو اقتصاد گفت : در تولید کالاهایی مثل اجاق گاز ، ابگرمکن ، چرخ گوشت و پلوپز پیشرفت خیلی خوبی داریم به طوریکه برخی پلوپز های تولید داخل از نظر کیفیت در حد برندهای ایتالیایی است. طحان پور گفت : با رفع تحریم ها ؛ ورود فناوری ، دانش جدید و قطعات و لوازم یدکی هم ساماندهی می شود.

وی توصیه کرد : شهروندان اگر خریدی برای اوایل سال اینده دارند در سال جای تهیه کنند ، چون ممکن است قیمت ها سال اینده به دلیل افزایش حقوق و دستمزد و مالیات بر ارزش افزوده ؛ بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار