آئین تودیع ومعارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز برگزارشد

خبرگزاری پانا:آئین معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز برگزار شد .

کد مطلب: ۱۸۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ صفی اله رمضانخانی مدیر کل سابق کانون البرز که از پاییز 89 تا کنون این مسئولیت را برعهده داشت در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه ی همکاران و سازمان ها و رسانه های استان گفت : خوش حالم که در مدت قریب چهار سال خدمت گذاری کسانی را پذیرفتم که صاحب قلب های پاک و معصوم هستند .

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده پیروی از خط امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و اصل ولایت فقیه را بهترین راه برای مقابله با تکنیک جنگ نرم دشمنان خواند .

عزیز اکبریان نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در این مراسم با اشاره به نقش سازنده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شکل گیری سریع و مناسب این اداره کل در استان ،از کانون به عنوان یکی از نهادهای تأثیر گذار در بطن خانواده ها یاد کرد و گفت کانون با اجرای فعالیت های مناسب و تولید کتاب و سرگرمی های سازنده به کانون خانواده ها نفوذ می کند لذا لازم است که به این مجموعه مهم توجه شود.

وی با اشاره به موقعیت خاص فرهنگی استان البرز و شهر کرج (ایران کوچک ) و وجود قومیت های مختلف در این استان و پس از تشکر از زحمات چند ساله مدیر کل اسبق کانون از جلالی مدیر کل کانون خواست تا با داشتن ارتباط تنگاتنگ با نهاد ها و سازمان های استان و استفاده از پتانسیل های خوب مجموعه و شناسایی ظرفیت های مناسب باعث رشد و تعالی کانون در آینده شود .

حمید رضا عسگری مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز در این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب و قابل قبول کانون در استان از زحمات صفی اله رمضانخانی تشکر کرده و وی را صاحب روحیه بسیجی و جهادی خوانده وضمن تشکر از جدیت و قدرت او در کار ، از روزهای کاری ایشان به عنوان روزهای طلایی یاد کرد .

علی رضا جلالی مدیر کل کانون استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت کانون در کشور و نظر خاص و توجه ویژه مسئولین علی الخصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به کانون ،از توجه ویژه ایشان ابراز خرسندی کرده و محور فعالیت های کانون را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار