حضور با شکوه مردم شهرستان روانسر در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن

خبرگزاری پانا: حضور با شکوه مردم شهرستان روانسر در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن اقتدار مردم این شهر را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۱۸۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مردم شهرستان با حضور با شکوه در راه پیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

فرهنگیا ن و دانش آموزان شهرستان روانسر با حمل تصاویر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ،پرچم جمهوری اسلامی ایران ، پلاکارد ودست نوشته هایی با مشت های گره کرده وشعارهای کوبنده در صفوفی منظم باردیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند .
رحیم کرمی مدیر آموزش وپرورش که در میان جمعیت انبوه شرکت کننده در راهپیمایی شهرستان روانسر فرهنگیان و دانش آموزان را همراهی می نمود، از یوم الله 22بهمن به عنوان نماد همبستگی ، وحدت و همدلی تمامی ایرانیان نام برد .
راه پیمایی کنندگان با فریاد های " الله اکبر ،خامنه ای رهبری ،" مرگ بر آمریکا ومرگ براسرائیل " انرژی هسته ای حق مسلم ماست "،مسیر را هپیمایی را با غرور و افتخار طی نمودند .
در جایگاه تجمع مردم که در مقابل ساختمان فرمانداری قرار داشت سرود یکصد نفره دانش آموزان دبستان سمیه مجتمع فرزانگان شهر روانسر اجرا شد که موجب ایجاد شور و نشاط در میان شرکت کنندگان در مراسم گردید.
حجة الاسلام کریمی نماینده ولی فقیه در پادگان شهید همت سخنران این مراسم بود که در مورد مسائل روز و شرایط منطقه ای وبین المللی و نقش ایران در معادلات منطقه سخن گفت .
در ادامه پس از قرائت هشت ماده ای قطعنامه پرچم آمریکای جنایتکار ورژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار