آخرین فعالیتهای امداد رسانی انجام شده در برف و کولاک استان گیلان

خبرگزاری پانا: آخرین فعالیتهای امداد رسانی انجام شده در برف و کولاک استان گیلان اعلام شد.

کد مطلب: ۱۸۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا خصوصی در خصوص عملیات های امدادی در جریان برف گفت : در این مدت امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان به 1008 دستگاه خودروی گرفتار در برف نیز امدادرسانی کردند.

وی اظهار داشت : انتقال 107 مصدوم به مراکز درمانی ، امدادرسانی به دو هزار و 364نفر از مصدومان به صورت سرپایی و خدمات حمایتی و اسکان اضطراری به یک هزار و 270 نفر از دیگر اقدمات امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در پی بارش برف در گیلان است. وی با بیان این که 797 بسته غذایی بین افراد گرفتار در برف شهرستان های بندرانزلی ، صومعه سرا ، شف و فومن و 281 بسته جیره غذایی توسط نیروهای امدادی توسط کوله پشتی توزیع شده، خاطرنشان کرد : در این مدت یک هزار و 625 کیلو برنج ، یک هزار و 869 کیلو قند و شکر ، 907 کیلو حبوبات، سه هزار و 279 قوطی انواع کنسرو ، 389 کیلو خرما و 907 کیلو حبوبات توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان امدادرسانی به خانواده ها در این مدت را 1005 خانوار عنوان و تصریح کرد: هلال احمر گیلان از ابتدای بارش برف امروز، 168 عملیات امدادرسانی انجام داد. وی یادآور شد: 317 نجاتگر، 150 پرسنل و 59 دستگاه خودروی ˈآمبولانس و خودرو کمک دارˈبرای امدادرسانی در برف فعال هستند

ضمناٌ بمنظور تقویت و تسریع عملیات امدادی در استان از استانهای معین قزوین ، تهران ، اردبیل ، همدان با اعزام 36 نجاتگر به همراه 9 دستگاه خودروی کمک دار یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه کامیون با انتقال حدوداٌ 16 تن کالای ضروری شامل برنج ، قند و شکر ، ماکارونی و.... به کمک استان گیلان شتافتند.

از ابتدای بارش برف تاکنون، 317 نجاتگر، 150 پرسنل و 59 دستگاه خودروی ˈآمبولانس و خودرو کمک دارˈبرای امدادرسانی در برف فعال هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار