مدیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران پانا :

خبرنگار در پیشرفت فرهنگ جامعه نقش کلیدی دارد

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اهمیت امر خبر نویسی و خبرنگاری گفت: خبرنگار در پیشرفت فرهنگ جامعه مخصوصا˝ جامعه دانش آموزی نقش کلیدی دارد.

کد مطلب: ۱۸۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ناصر توکلی در نشست خبرنگاران پانا این مدیریت ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان اهمیت خبر و اطلاع رسانی، اظهار داشت: یک خبر کوچک که به ظاهر اهمیتی ندارند، گاهی می تواند به عنوان یک خبر بسیار جالب در خبرگزاری ها مطرح گردد و باید تلاش کرد نگاه تیز بین خود را به جهان اطراف خود باز کرده و دقیق باشید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک جایگاه، ارزش و اهمیتی که جامعه در حوزه خبرنگاری قائل است را بسیار مهم دانست و افزود: یکی از فاکتورهای موفقیت آمیز در عرصه خبرنگاری ارتباط دقیق و نگاهی تیز بینانه به محیط اطراف و زندگی خود است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های خبری و اطلاع رسانی می تواند یکی از مسیرهای اصلی رسیدن به آگاهی های درست باشد، گفت: اطلاع رسانی به موقع برنامه ها موجب تشویق و ترغیب در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی می شود.

ناصر توکلی با بیان اهمیت امر خبر نویسی و خبرنگاری، اضافه کرد: نقش خبرنگار در پیشرفت فرهنگ جامعه مخصوصا" جامعه دانش آموزی بسیار حائز اهمیت است و دانش آموزان را به صداقت، امانتداری، نظم، تعهد و اطاعت پذیری از والدین و مسئولین آموزشگاه توصیه نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان این نشست که با حضور مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، مسئول نمایندگی خبرگزاری پانا این شهرستان و خبرنگاران پانا مقطع متوسطه شهرستان بستک برگزار شد، گفت: با وجود اینکه خبرگزاری پانا شهرستان بستک از سال 86 شروع به کار کرده است، علاوه بر ارتقای سطح فرهنگ رسانه ای جامعه، برای دانش آموزان احساس مسوولیت و روحیه اجتماع پذیری به بار خواهد آورد و از مسوولین خواست مراکز و دفاتر خبرگزاری پانای دانش آموزی را به امکانات اولیه خبرنگاری مجهز کنند تا دانش آموزان علاقمند این شهرستان بتوانند فعالیت های ارزنده تری در راستای خبرنگاری و اطلاع رسانی انجام دهند.

گفتنی است در ادامه این نشست دانش آموزان ضمن نوشتن خبر جلسه فوق در خصوص شیوه خبرنویسی، تیترخبر، لیدخبر، عنوان اصلی و همچنین درباره ویژگیهای یک خبر خوب آشنا شدند و به بررسی و تجزیه و تحلیل خبر خوب پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار