با نواختن زنگ انقلاب در مدارس منطقه بردخون برنامه های دهه فجر در بخش بردخون آغاز شد

خبرگزاری پانا :زنگ انقلاب درمدارس منطقه بردخون روز دوازدهم بهمن ماه نواخته شد .

کد مطلب: ۱۸۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی افزود:متاسفانه اطلاعات جوانان ونوجوانان نسبت به تاریخ انقلاب زیاد نیست پس نسل امروز بکوشند بیشتر با تاریخ و سرگذشت انقلاب آشنا شوند و وصیت نامه امام راحل را مطالعه کنند زیرا اقیانوس بیکرانی است که عمق آن نامشخص است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش باید بیشتر توجه کنند،کاش سخنرانی های حضرت امام برای استفاده دانش آموزان در مدارس پیاده می شد.
وی افزود:دشمنان انقلاب و اسلام عبث فکر می کنند که مردم از انقلاب فاصله گرفته اند ولی اینچنین نیست زیرا هرچه فشارها بیشتر شود وتحریم ها افزایش یابد عشق وعلاقه آنان به انقلاب بیشترمی شود زیرا برای بارورشدن درخت انقلاب خون هاریخته شده واینک درختی تنومند شده است.
رکنی حسینی اضافه کرد:همه دنیا از برکت این انقلاب بهره می برند و نگرانی وخشم دشمنان وحرفهای بچگانه رئیس جمهورآمریکا ناشی از انقلاب اسلامی است زیرا که زخم خورده انقلاب هستند پس همه باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم.
درادامه برنامه های متنوعی ازقبیل سرود دانش آموزی،مقاله توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه نرجس بردخون اجرا شد و بهرام حسینی پناه مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بخش بردخون آغاز اجرای برنامه های دهه مبارک فجر را در بخش بردخون اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا ، امام جمعه بردخون در آیین زنگ انقلاب در مدرسه نرجس شهر بردخون اظهارداشت:امام راحل پس از 15سال پا برخاک میهن اسلامی نهاد و سخنرانی فراموش نشدنی را در بهشت زهرا(س) انجام داد و با یاری خدای بزرگ،وحدت مردم و رهبری های پیامبرگونه این انقلاب را به پیروزی رساند و انقلابی ر ابرپا کرد که در دنیا نظیری برای آن پیدا نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار