کارگاه ˝پابه پای آفتاب˝ در کانون حضرت فاطمه زهرا (س) برپاشد

خبرگزاری پانا: رئیس کانون حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه 3 کرج برگزاری کارگاه پابه پای آفتاب در کانون حضرت فاطمه زهرا(س) خبرداد.

کد مطلب: ۱۸۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ مهتاب امیری رئیس کانون حضرت فاطمه زهرا(س)ناحیه 3کرج بااعلام این خبرگفت: باتوجه به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، ویژه برنامه تحقیقی باعنوان " کارگاه پابه پای آفتاب " صبح امروز 13 بهمن ماه با حضور تعداد 52 نفر دانش آموز از 11 آموزشگاه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در قالب 13 گروه در محل کتابخانه نگین کانون برگزار شد.

امیری افزود: نحوه برگزاری این برنامه که به صورت تحقیق و پژوهش با موضوعاتی حول محور دهه مبارک فجر، زندگی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری می باشد به این ترتیب است که دانش آموزان با استفاده از کتاب های موضوعی تعیین شده و مطالعه آن ها در مدت تعیین شده تحقیق خود را به صورت مکتوب و با رعایت اصول تحقیق تهیه و تنظیم نمایند.

وی از بازدید آقای زکریاپور رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرج خبر داد و بعضی عناوین کتاب های موضوعی را به این شرح نام برد : مشارکت سیاسی از دیدگاه حضرت امام (ره)-مواضع امام خمینی (ره)- عارض خورشید-بلاغ 3- زن از دیدگاه حضرت امام (ره)-وصیت نامه امام خمینی (ره)-زمزم نور- ستاره ای که می درخشید-شهاب سبز و ...

امیری افزود: به کلیه شرکت کنندگان اعم از مربی و دانش آموز عضویت 6 ماهه رایگان کتابخانه نگین ، یک جلد مجله زن روز و نرم افزار با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) اهدا شد و در پایان از کلیه میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

لازم به ذکر است اسامی برگزیدگان پس از انجام داوری اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار