همزمان با سراسر کشور:

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل

خبرگزاری پانا: زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین در مدارس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۸۲۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه شاهد شهید راثی نظام دوره دوم متوسطه با حضور اعضایمحترم شورای آموزش و پرورش و مسئولین ناحیه برگزار شد.

در این مراسم سرداری رییس شورای اسلامی شهر اردبیل و طالعی نماینده امام جمعه در شورای آموزش و پرورش، ضمن نواختن زنگ انقلاب خاطراتی از مبارزات دوران انقلاباسلامیرا بیان داشته یاد شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقس را گرامی داشتند.

علی ورودی مدیر ناحیهطی سخنانی ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانسته از دانش آموزان خواستند تا با تلاش در زمینه کسب علم و دانش پاسدار خون شهدا و پیرو راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشند.

بیان احساس، تجلیل از دانش آموزان برتر کشوری در تحقیق و پژوهش، اجرای سرود همگانی توسطدانش آموزان و توزیع کیک تولد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار