حضور در محافل قرانی مایه رشد و آرامش قلبی و روحی کودکان است

خبرگزاری پانا: حضور در محافل قرانی مایه رشد و آرامش قلبی و روحی کودکان است

کد مطلب: ۱۸۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، زهرا ندرلو مادر قاری نونهال قرآن، محمد محمدی در یک گفتگوی صمیمانه با خبرنگار پانا، در رابطه با فعالیت قرآنی فرزند خردسالش گفت: محمد هشت ساله دانش آموز کلاس دوم از اهالی روستای همایون، از سن چهار سالگی حفظ موضوعی قرآن و همزمان با آن کلاسهای آموزش خطابه خوانی را در جامعه القران زنجان اغاز کرده و پس از آن دوره روخوانی و روان خوانی را بصورت بیسوادی شروع کردند.

وی ادامه داد: محمد قبل از رفتن به مدرسه یک بار ختم قرآن داشته و پس از شروع مدرسه اقدام به حفظ قرآن نموده اند که هم اکنون حافظ دو و نیم جزء قرآن می باشند .

وی همچنین اظهار داشت محمد تا کنون بیش از سیصد مورد اجرای خطابه در موضوعات مختلف در رابطه با فاطمه ی زهرا (س)،حضرت محمد(ص)،حضرت علی(ع)، سالار شهیدان ، ولی عصر (عج) و ویژگیهای منتظران و موضوعات دینی از قبیل انفاق و وقف و .... از دیدگاه قرآن داشته اند که اجرای این خطابه ها در محفل های قرآنی،هیثات ها و روضه ها در اعیاد مختلف بوده که بیش از 90 مورد آنها بصورت رسمی و در برنامه ها و نمایشگاههای بین المللی ازجمله چهارمین دوره ینمایشگاه فرهنگ عاشورایی و همایش بین المللی روزبه بوده است.

او افزود: محمد تصمیم دارد در کلاسهای حفظ یکساله قرآن شرکت کند اما از آنجا که ما در روستا زندگی میکنیم و واقعا از بابت امکانات در مضیقه هستیم تامین هزینه های رفت و آمد به زنجان و فراهم نمودن امکانات لازم با توجه به شغل خود و همسرم که فرش بافی میباشد برایمان دشوار است چرا که علاوه بر محمد برادر بزرگ ایشان نیز حافظ هشت جزء قرآن بوده و درحال حاضر ادامه میدهند و متاسفانه هیچ حمایت مالی برای پرورش و استفاده از استعداد این دو فرزند از سوی مسولین دریافت نمی کنیم.

او با آرزوی ادامه توفیقات برای تمامی نونهالان قرآنی از زحمات مربی محمد خانم بهرامی و مدیران و دیگر عزیزان حاضر در جامعه القران زنجان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان خود محمد با اجرای خطابه ای زیبا حاضرین در دفتر پانا را متاثر هنر و استعدادش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار