هری پاتر در ˝پل بروکلین˝

خبرگزاری پانا: دانیل رادکلیف به جمع همکاران «پل بروکلین» به کارگردانی داگلاس مک‌گرات پیوست.

کد مطلب: ۱۸۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مک گرات این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودش کارگردانی می‌کند و دانیل رادکلیف در آن، در نقش کاراکتر اصلی بازی خواهد کرد.

خط اصلی قصه فیلم درباره مردی به نام واشنگتن روبلینگ است که نقش او را رادکلیف بازی می‌کند. او یک مهندس بسیار باهوش، اما بی‌تجربه است.

زمانی که وی مسئول ساخت پل بزرگ بروکلین می‌شود، مشکلات او هم آغاز می‌شود. در حقیقت، با مرگ پدر واشنگتن که قرار بود پروژه پل را تکمیل کند، کارهای پدر به دوش پسر کم‌تجربه او می‌افتد.

به زودی واشنگتن وسوسه می‌شود که آرزوی پدرش را برآورده کند و با کنار گذاشتن شک و تردید، دست به کار می‌شود. در این راه، همسر واشنگتن کمک زیادی به او می‌کند.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، شرکت مستقل فیلم‌سازی گلد‌کرست فیلمز تهیه‌کننده «پل بروکلین» است. فیلم با هزینه‌ای 30 میلیون دلاری تهیه می‌شود.

کلید فیلم‌برداری این درام اجتماعی برای ماه آگست زده می‌شود و چند شهر مختلف آمریکا، لوکیشن‌های اصلی آن خواهند بود.

تهیه‌کنندگان فیلم ضمن ابراز خرسندی از همکاری دانیل رادکلیف با آن، وی را بهترین گزینه برای ایفای نقش اصلی این درام می‌دانند.

به گفته پاسگال دگور یکی از تهیه‌کنندگان فیلم:« رادکلیف جزء معدود بازیگران جوان سینما است که می‌تواند نقش‌های غیرمتعارف را به خوبی بازی کند و عموم تماشاگران هم از بازی او لذت می‌برند.»

«پل بروکلین» برای نمایش عمومی در اواخر فصل پائیز سال 2014 آماده می‌شود و تهیه‌کنندگانش امیدوارند در رشته‌های اصلی اسکار، نامزد دریافت جایزه شود.

دانیل رادکلیف کار بازیگری را از سال 2001 با بازی در نقش هری پاتر در مجموعه فیلم فانتزی و ماجراجویانه «هری پاتر» شروع کرد.

او تا سال 2011 در هشت قسمت این مجموعه فیلم بازی کرد و پس از پایان تولید آن، به سراغ پروژه‌های بزرگسالانه رفت.

وی هم‌اکنون فیلم «حرف اف» را آماده نمایش عمومی دارد. این فیلم با حال و هوای فانتزی و درام خود، توسط مایکل داوس کارگردانی شده است.

خط اصلی قصه این درام رومانتیک درباره جوانی است که برای کسب موفقیت‌های بهتر اجتماعی، مجبور می‌شود دست به اقداماتی غیرمعمول بزندد.

آخرین فیلم رادکلیف در روی پرده سینماها درام اجتماعی و شرح حال‌گونه «عزیزانت را بکش» است، که سال گذشته میلادی به نمایش در آمد و نتوانست موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار