کارگردان ˝بذار یه امشب بگذره˝:

نگاه جامع به موضوع مقاومت در اثری اجتماعی داریم

خبرگزاری پانا: مریم فتحی یکی از دو کارگردان نمایش ˝بذار یه امشب بگذره˝ معتقد است زیرساخت و نگاه جامع به موضوع مقاومت در یک نمایش با مضمون اجتماعی باعث موفقیت این نمایش بوده است.

کد مطلب: ۱۸۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فتحی گفت : در این نمایش "نگاه ارزشی به حضور مادر"، "ارتباط بین اعضا یک خانواده" در بستر خانواده یک شهید و در زمان حال اتفاق می‌فتد.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر اینکه موضوع دفاع مقدس یکی از علایق‌اش در تئاتر است گفت: به شخصه اعتقادی به تفکیک ارزشی و غیر ارزشی آثار نمایشی ندارم.از دید من هر چیزی که با هویت ایرانی ما انطباق داشته باشد یک کار ارزشی است.حال این کار می‌خواهد نمایش آیینی و سنتی باشد یا اجتماعی باشد.

فتحی حضور نمایش‌اش در جشنواره تئاتر فجر را اتفاقی مثبت برای خودش ارزیابی کرده و افزود:وقتی تمرین این کار را شروع کردیم،عهد بستیم که هدف تمرین حضور در فجر باشد و امروز از اینکه به هدف رسیده‌ام خوشحالم.

وی نمایش‌اش را در مواجه با مخاطب موفق دانست و گفت:در اجرای جشنواره مقاومت، تماشاگرانی از تمامی گروه‌های سنی داشتیم و کار ارتباطی خوبی با مخاطب برقرار کرده‌بود. نمایش ما مخاطب خاص ندارد یک اثر ایرانی و برآمده از زندگی تک‌ تک آدم‌هاست.

نمایش "بذار یه امشب بگذره" که در جشنواره تئاتر مقاومت در بخش‌های بازیگری،متن و کارگردانی جایزه گرفته روز دوشنبه 7بهمن در تالار سایه دو اجرا در ساعت‌های 17و19 انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار