حضور دوباره بهروز افخمی با « آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران»در جشنواره فجر

خبرگزاری پانا ؛فیلم « آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران » درباره خانواده‌ای است که به خاطر سفر ده روزهٔ یکی از فرزندانشان به کشور، در باغچه‌ای در دماوند دور هم جمع می‌شوند.

کد مطلب: ۱۷۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ بهروز افخمی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران که تاکنون با فیلم های متعددی در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است؛ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران» در این رویداد هنری حضور می یابد.

بر اساس این گزارش، این فیلم روایت همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما است که در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون؛ مهدی فیخم زاده، رامبد جوان، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، آزاده اسماعیل‌خانی، امیرعلی دانایی، شهین تسلیمی، نغمه نظام‌دوست و صدف نورمحمد به ایفای نقش می پردازد.

سایر عوامل: تهیه‌کننده: بهروز افخمی و سیدجمال ساداتیان فیلم‌نامه‌نویس: بهروز افخمی مدیر فیلمبرداری: ماکان آشوری صدابردار: سعید احمدی چهره‌پرداز: الهام صالحی طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی تدوین: آیدین افخمی صداگذاری:مجید یوسفی موسیقی: آرمان موسی‌پور عکاس: محمدحسین ساداتیان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار