آخرین کشفیات نیرو انتظامی فارس

خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشفیات اخیر در استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۷۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:سردار سیروس سجادیان ظهر یکشنبه در نشست خبری آخرین کشفیات نیروی انتظامی فارس و گفت: یک تن مواد مخدر از شهرستان های شیراز، آباده، جهرم، فسا و داراب کشف شده است.

سجادیان در خصوص تاثیر اطلاع رسانی کشفیات مواد مخدر در جامعه گفت: قاچاقچیان مواد مخدر با این اطلاع رسانی ها منطقه فارس را نا امن دیده و مسیر خود را از فارس خارج می کنند، همچنین مصرف کنندگان مواد نیز می فهمند مواد مخدر کمتر برای مصرف در دسترس خواهد بود.
فرمانده انتظامی فارس در خصوص پرونده های وارد شده به کلانتری های استان گفت: بیش از 20 هزار پرونده وارد شده به کلانتری ها پرونده هایی بوده است که با مشاوره کارشناسان مشاوره اجتماعی رفع می شده است که در میان این پرونده بیش از 4 هزار پرونده پرونده های مشکلات خانوادگی، بیش از 2 هزار فقره پرونده در خصوص مباحث حقوقی، بیش از 5 هزار مورد نزاء و درگیری و بیش از 7 هزار پرونده سایر موارد بوده است.
وی در ادامه گفت: بیش از 9 هزار فقره از این پرونده ها با مشاوره به سازش منجر شده که بیش از 2 هزار فقره مباحث خانوادگی، بیش از هزار مورد مباحث حقوقی و بیش از 2 هزار مورد درگیری است که به ارجاع به مراجع قضایی منجر نشده است.
سجادیان افزود: در گذشته برای احضار یک فرد به کلانتری چند مامور به منزل شخص رفته و وی را می بردند اما حالا 99 در صد از مردم با تلفن احضاریه خود به کلانتری ها مراجعه می کردند و این نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.
همچنین وی در خصوص دستگیری متهمی که در فیسبوک با ایجاد صفحه ای تحت عنوان اخذ ویزای شینگن اقدام به کلاه برداری می کرد، گفت: وی با این روش به کلاه برداری 70 نفر پرداخته که از این افراد 8 نفر شیرازی بوده اند.
سجادیان افزود: صفحه هایی با عنوان های پاسپورت پاسپورت و دریافت ویزای شینگن با کمترین هزینه و با بررسی مدیر این صفحه تبلیغات دیگری هم در فضای مجازی انجام داده است.
وی با بیان اینکه افراد تحت عنوان دکتر خود را معرفی می کردند، گفت: این افراد بیش از 11 میلیون از هر متقاضی درخواست می کردند.
سیروس سجادیان تصریح کرد: مجرم اصلی فردی تحت عنوان ف.ص شناسایی و دستگیر شد و طی بازرسی منزل متهم تعدادی پاسپورت جعلی و مشکوک، مهر بانک های مختلف و مهر گذر نامه کشف شده است، همچنین تمام افرادی که برای این شخص کار می کردند شناسایی و بازداشت شده اند.
خبرنگار: بهار رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار