امام جمعه خمین:

تقوا بیماری های روحی و باطنی را شفا می دهد

خبرگزاری پانا: امام جمعه خمین گفت: تقوا دارویی است که بیماری های روحی و باطنی را شفا می دهد.

کد مطلب: ۱۷۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خمین افزود: در قرآن کریم آمده است که اگر اهل تقوا باشید خداوند شما را رها نمی کند، خداوند راضی نیست انسان با تقوا آلوده شود بنابراین اگر گاهی زمینه برای ایجاد گناه فراهم شد از خدا کمک بخواهید و یقین بدانید که خدا یاریتان خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی و غربی اصلا قابل مقایسه نیستند ادامه داد: اگر معتقد به زندگی اسلامی باشید می دانید که زندگی پاکی است در حالی که غربی ها در اعتقادات بسیار ضعیف هستند، احترام به پدر و مادر بی معنی است، صله رحم معنا ندارد، از محبت و عطوفت و حق همسایه و احترام متقابل خبری نیست.

امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: قرآن کریم از زندگی دینی به حیات طیبه یاد می کند اما زندگی غربی حیات خبیثه و زندگی آلوده است، در برابر زندگی ظلمانی و حیوانی غربی، زندگی نورانی و اسلامی ما قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری اجلاس ژنو 2 و بازپس گرفتن دعوت ایران اظهار داشت: این اجلاس برای برنامه ریزی و حمایت از اشغالگران سوریه برگزار شده است چراکه در ژنو1 به سرکردگی آمریکا، عربستان، قطر و اروپا موفق نشدند و شکست خوردند و حالا می خواهند از طریق کارسیاسی به هدف برسند، دولت بشار اسد را کنار بگذارند، خود روی کار بیایند و هم پیمان اسرائیل و در کنار آمریکا باشند.

وی با بیان اینکه مخالفان سوریه از بدنام ترین گروه های دنیا هستند و دولت بشار اسد به خاطر عملکرد آنها طرفدار بیشتری پیدا کرد ادامه داد: آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل حامیان تروریست ها هستند در حالی که خود جایگاه و پایگاهی ندارد و شکست خورده اند.

امام جمعه خمین تصریح کرد: پس گرفتن دعوت دبیر کل سازمان ملل از ایران به این علت است که کشور ما در منطقه بسیار تاثیرگذار است و آنها از این موضوع می ترسند، این اقدام در واقع بی منطقی و دیکتاتوربودن آنها را بار دیگر اثبات کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سابقه 11 سال فعالیت خود در شهرستان خمین بیان کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران و پاسخ گویی به مسائل شرعی کار بنده است هرجا لازم است شب یا روز یا کاری بکنم یا در جلسه ای شرکت بکنم در خدمت شما هستم در واقع کار ما فرهنگی است، اما این که عده ای می گویند فلانی بیکاری را حل نکرده است با ما نیست چرا که هر کس وظیفه و مسئولیت مشخصی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار