در جلسه كتابخانه های عمومی ملارد مطرح شد:

شهرستان ملارد دارای 9 كتابخانه عمومی و 38000جلد كتاب است

خبرگزاری پانا: سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان در سخنانی بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۷۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملارد، داود کرمی، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان در سخنانی بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد.
کرمی درادامه گفت: مسئولین نباید در امر گسترش استفاده از کتاب وکتابخوانی بر اعداد وارقام تکیه دهند بلکه با نگاه واقع بینانه مسائل مربوط به عدم توجه مردم به کتابخوانی را آسیب شناسی کرده و با نوآوری وخلاقیت و تشویق آنان برای این امر مهم فرهنگی بکوشند.
وی اظهار داشت: یکی از وظایفی که قانون بر شهرداریها تکلیف کرده است پرداخت نیم درصد از در آمدهای محقق شده خود برای توسعه وتجهیز کتابخانه های عمومی است.
سرپرست فرمانداری ملارد بر پرداخت مطالبات قانونی نهاد کتابخانه ها ی این شهرستان توسط شهرداریهای تابعه تاکید کرد و خواستار پرداخت کلیه دیون معوقه به این نهاد فرهنگی شد.
کرمی در ادامه افزود: شهرستان ملارد دارای 9 کتابخوانی عمومی می باشد که حدود 38000 جلد کتاب دراین نهادعمومی موجود می باشد وتعداد افرادی که در این شهرستان عضو این کتبخانه ها می باشند را حدود 3000 نفر اعلام کرد.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد تا با کمک و همیاری تمامی دستگاه ها بتوانیم بر بهبود کیفیت و کمیت این مجموعه در راستای ارتقاءشاخص ها متناسب با سند چشم انداز تلاش نمائیم.
در این جلسه معاون مدیر کل نهاد کتابخانه های استان تهران، رئیس اداره انجمن کتابخانه های استان تهران، معاون سیاسی وانتظامی، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون شهرداری ملارد ورئیس جدید کتابخانه های شهرستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار