امام جمعه بابلسر:

توجه مسئولان بیشتر برای عمران و آبادانی باشد

خبرگزاری پانا:امام جمعه بابلسر گفت: توجه مسئولان بیشتر برای عمران و آبادانی باشد.

کد مطلب: ۱۷۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ حجت‌الاسلام علی اکبر طلابیان امام جمعه بابلسر در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه ساحل سبز بابلسر، اظهار داشت: این طرح، طرح بسیار خوبی است و یکی از خوبی‌های آن جلوگیری از تجاوز متجاوزان به ساحل است که تا کنون نسبت به آن کمتر توجه شده است.

وی با بیان اینکه توجه مسئولان بیشتر برای عمران و آبادانی باشد، ادامه داد: امام علی(ع) حدود 1400 سال قبل به مالک اشتر فرمود اگر کسی می‌خواهد حکومتش پایدار بماند و مردم به او توجه داشته باشند باید همان‌طور که به مالیات و عوارض توجه می‌کند به عمران و آبادانی آن نیز توجه کند.

همچنین خاطرنشان کرد: اگر عمران و آبادانی باشد مالیات و عوارض خود را نشان می‌دهد در غیر آن سبب نابودی شهر و نابودی مردم آن شهر می‌شود چون مردم گمان می‌کنند هزینه‌ای که از آنها دریافت شد صرف موضوعات دیگر شد.

خطیب جمعه بابلسر با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته شاهد پیشرفت خوبی از لحاظ عمران و آبادانی در سطح شهر ستان بابلسر بودیم، بیان داشت: اگر هزینه‌ای که از مردم دریافت می‌شود عمران و آبادانی صورت نگیرد سبب نارضایتی و جدایی مردم از نظام می‌شود.

طلابیان عنوان داشت: مدیر بی‌مسئولیت مدت زمان زیادی نمی‌تواند به مسئولیت خود ادامه دهد و مردم او را رها می‌کنند.
امام جمعه بابلسر با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص)که شهرهایتان را بزرگ و دیدنی بنا کنید عنوان کرد: بابلسر زیبایی‌های فراوانی دارد اما زیبایی‌های آن در محرومیت‌های آن نهفته است.

وی با بیان اینکه بابلسر شهر بومی مختص بابلسری‌ها نیست بلکه شهری ملی که نگاه ملی را می‌طلبد تصریح کرد: با توجه به جمعیت شناور این شهرستان اما سال‌هاست که مردم این شهرستان برای تامین آب شرب خود با مشکل عدیده‌ای مواجه هستند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه تاکنون مسئولان زیادی قول مساعد دادند تا این مشکل حل شود، اما هیچ‌گونه اقدامی انجام نشده است بیان داشت: مطمئنم با روحیه جهادی و همت بالای استاندار مازندران این مشکل حل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است، اما مسئولان از این فرصت خدادادی به خوبی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار