با هدف توسعه فرهنگ كار مبتنی بر آموزشهای مهارتی در مدارس صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه همكاری مهارتی آموزش فنی و حرفه ای با آموزش و پرورش آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: با هدف توسعه فرهنگ كار مبتنی بر آموزشهای مهارتی در مدارس، تفاهم نامه همكاری آموزشهای مهارتی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای با آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منعقد شد.

کد مطلب: ۱۷۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جمشید اسعدی مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان در گفتگو با اصحاب رسانه با بیان این خبر اظهار داشت: به منظور توسعه آموزشهای مهارتی و استفاده از ظرفیتهای آموزشی در استان و نیز آشنایی دانش آموزان با فرصتهای شغلی و مشاوره شغلی قبل از ادامه تحصیل و یا ورود به بازار كار اجرای این طرح ضروری است .

اسعدی فرهنگ سازی و توسعه آموزشهای مهارتی منجر به ایجاد اشتغال پایدار ، آشنایی دانش آموزان با فرصتهای شغلی واستاندارد های آموزشی از طریق تست رغبت شغلی و اشاعه فرهنگ كار در بین دانش آموزان را از اهداف اجرای این طرح در مدارس سطح استان ارزیابی نمود .
وی خاطرنشان كرد در این طرح كه با همكاری آموزش و پرورش استان انجام می شود بیش از 5 هزار دانش آموز نمونه دبستان تا دبیرستان تحت مشاوره های آموزشی و شغلی قرار می گیرند .
اسعدی برگزاری دوره های آموزشی بصورت گذر مهارتی(كوتاه مدت یك ساعته ) و صدور گواهینامه گذر مهارتی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد .
مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی فرهنگ سازی وتوسعه آموزشهای مهارتی وارائه مشاوره شغلی ، برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان علاقمند و مدیران فعال در اجرای طرح و بستر سازی برای تحقق شعار هر ایرانی یك مهارت از نتایج اجرای این طرح دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار