یاقوتی: امیدوارم در آینده شنا، شیرجه و واترپلو بودجه جداگانه دریافت کنند

خبرگزاری پانا: قائم مقام فدراسیون شنا گفت: امیدوارم روزی برسد که هر کدام از رشته‌‌های شنا، شیرجه و واترپلو به طور جداگانه بودجه خود را دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۷۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت فدراسیون شنا، احمد یاقوتی در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته‌ها با هیات رئیسه، با قدردانی از زحمات مسئولان کمیته‌ها گفت: کمیته‌ها بدنه و بازوهای اجرایی فدراسیون هستند. متاسفانه حاشیه‌هایی که در گذشته وجود داشته موجب کند شدن روند برنامه‌ها شده است.

وی ادامه داد: می‌دانم که همه شما از علاقه‌مندان و دلسوزان رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو هستید. هرچند که از نظر مالی در سطح بالایی قرار نداریم، اما خوشبختانه از نظر فنی در سطح مطلوبی هستید و این یکی از مهمترین نکاتی است که می‌تواند ما را در پیشبرد برنامه‌ها و اهدفمان یاری دهد.

قائم مقام فدراسیون در مورد مشکلات مالی گفت: فدراسیون ما در پنج رشته شنا، شیرجه، واترپلو،آب‌های آزاد و شنای موزون در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کند و تنها بودجه یک فدراسیون به ما تعلق می‌گیرد. امیدوارم روزی برسد که هر کدام از این رشته‌ها به طور جداگانه بودجه خود را دریافت کنند.

یاقوتی لزوم پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو را داشتن نظم در تمامی برنامه‌ها مطرح کرد و یادآور شد: تمامی سو استفاده‌ها، حاشیه سازی‌ها و مشکلاتی به این شکل باید در کمیته‌ها از بین برود. تمامی برنامه‌ها باید قانونمند انجام شود و هر کسی که توانایی دارد و می‌تواند برای این رشته‌ها مفید باشد باید ما را در ادامه کارها یاری دهد.

قائم مقام فدراسیون در پایان تصریح کرد: در تمامی ارگان‌ها نقطه نظر متفاوت وجود دارد باید به آنها پرداخته شود تا به اجماع و خرد جمعی برسیم. تشکیلات فدراسیون باید سر جای خودش قرار بگیرد تا بتوانیم پیشرفت کنیم و به هدفمان که توسعه رشته‌های پایه آبی است دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار