انتخاب یک همدانی به عنوان رئیس شورای راهبردی فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی کشور

خبرگزاری پانا: عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان رئیس شورای راهبردی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور منصوب شد.

کد مطلب: ۱۷۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکترعلی یلفانی از سوی فرهاد طلوع کیان به عنوان رییس شورای راهبردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشورمان منصوب شد.

در حکم رییس فدراسیون خطاب به یلفانی آمده است؛ با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده علمی، ورزشی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکـم ­بـه­ مدت یک سال ­به ­عنوان رییس شورای راهبردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور منصوب می شوید.

در حکم رییس فدراسیون همچنین اشاره شده است ،امید می رود در راستای تحقق دستور مقام عالی وزارت مبنی بر استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اصول علمی و دستاوردهای تجربه شده، ضمن تشکیل این شورا نسبت به روزآمدکردن و بازتدوین سند چشم انداز 20 ساله و طرح جامع احیا و توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای و همچنین برنامه راهبردی چهار ساله این فدراسیون اهتمام نمایید.

گفتنی است علی یلفانی متولد 1342 در همدان و دارای مدرک دکترای تربیت بدنی از دانشگاه منچستر انگلستان است. یلفانی از باستانی کاران با سابقه، فرزند حاج حیدر یلفانی از پیشکسوتان صاحب زنگ و ضرب از درب زورخانه است و آخرین مسوولیت وی معاون اداری و مالی و قایم مقام دانشگاه بوعلی سینای همدان از سال 1387 تاکنون بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار