پخش تله‌فیلم‌های منتخب جشنواره جام‌جم از تلویزیون

خبرگزاری پانا: دبیر بخش فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین المللی جام جم از پخش فیلم‌های کاندیدا از امروز، دوشنبه، پانزدهم دی ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۷۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمدرضا معصوم‌زادگان، گفت: آثاری که از میان 42 فیلمی که به مرحله داوری راه پیدا کرده بودند به عنوان کاندیدا انتخاب شده‌اند از امشب از شبکه‌های دو، چهار و نمایش پخش می‌شوند.

وی گفت: این فیلم‌ها، کاندیداهای هیئت داوران برای دریافت جوایز در رشته های مختلف از میان 42 اثر راه یافته به مرحله داوری جشنواره هستند که پخش آن‌ها از روز دوشنبه آغاز شده و تا بعد از اختتامیه جشنواره ادامه خواهد یافت.

دبیر بخش فیلم های تلویزیونی جشنواره جام جم اظهار کرد: سیما در سال گذشته در مجموع 164 تله فیلم تولید کرد که در نهایت تعداد 42 آثار به مرحله داوری جشنواره راه پیدا کرد.

معصوم‌زادگان با اعلام پخش آثار منتخب از تلویزیون گفت: جشنواره فرصتی را فراهم کرد تا آثار دوباره دیده شود. داوران هم تاکید داشتند که فیلم‌ها علیرغم کیفیت بالا درست دیده نشده است و این فرصت پخش مجدد باعث می‌شود آثار مجددا دیده شود و مردم هم بتوانند درباره این آثار قضاوت کنند.

وی افزود: جوایز این دوره از جشنواره در بخش تله فیلم در رشته های کارگردانی، بهترین فیلم، بازیگری مرد و بازیگری زن، تصویربرداری، فیلمنامه،تویسی،تدوین و موسیقی و تیتراژ خواهد بود که برگزیدگان هر رشته در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر می شوند.

وی درباره داوری آثار این بخش هم توضیح داد: جلسات متعددی برای داوری آثار برگزار شد. داوران هم به صورت انفرادی فیلم‌ها را دیدند و هم به صورت جمعی همراه با بحث‌های طولانی و جلسات فشرده ای برای ارزیابی آثار برگزار شد و رقابت بسیار سختی بین آثار بود.

معصوم زادگان در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما و هیات داوران از کیفیت کلی آثار چگونه بوده است گفت: داوران در بیانیه خود اذعان داشتند که ارتقای محتوایی و ساختاری در آثار دیده شده که نشان از ارتقای جایگاه تله فیلم در سیما دارد.

وی در پایان درباره زمان پخش تله فیلم های منتخب گفت: فیلم های منتخب سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما در روزهای یاد شده در ساعت 21 از شبکه دو، ساعت 23:15 از شبکه چهار سیما و ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار