در اصفهان

استنشاق گاز سمی منوکسید کربن 15 نفر را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری پانا : 15نفر در استان اصفهان براثراستنشاق گاز سمی منوکسید کربن مسموم و جهت درمان به بیمارستان انتقال یافتند

کد مطلب: ۱۷۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در مورد 3حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن طی48 ساعت گذشته گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان تیران وکرون اعلام شد که خانمی50ساله در منزلی واقع درروستای آبپونه شهرستان تیران وکرون دچار کاهش سطح هوشیاری شده است.
بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر و مصدوم را که بر اثر روشن کردن زغال داخل حمام دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان بهنیای این شهرستان انتقال دادند.
وی با بیان حادثه ای دیگر افزود: در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان اصفهان اعلام شد که3نفر در منزلی واقع در خیابان مشتاق دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند.
بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر و مصدومان که سه مرد25،28و37ساله بودندو دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودندرا پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل نمودند.
دکتر راستین با اشاره به حادثه ای در روز گذشته افزود: همچنین درگزارش دیگری در تماسی با اتاق فرمان 115 شهرستان فریدن اعلام شد ،که11 نفرازجمله یک مرد40ساله،دوپسر9ساله ،یک نوزادپسر1ساله وهمچنین دوزن34 ساله،یک زن40ساله ودودختر15و8ساله ،درمنزلی واقع درروستای دره ساری بویین میاندشت دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند،بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر شدند و 4 نفراز11مصدوم را که براثراستفاده از زغال،پیک نیک واجاق گاز در منزل شخصی دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند را به بیمارستان شهیدرجایی داران انتقال دادند.
لازم به ذکراست 5مصدوم این حادثه قبل از رسیدن تکنسین های اورژانس توسط اهالی روستا به بیمارستان منتقل شدند وهمچنین 2مصدوم توسط تکنسین ها درمحل به صورت سرپایی درمان شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار