کوچه های فاقد نام آستارا مزین به نام شهیدان می شوند

خبرگزاری پانا:رییس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: کوچه های فاقد نام در شهر آستارا شماره گذاری و سپس مزین به نام شهیدان می شوند.

کد مطلب: ۱۷۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈسجاد موسویˈ روز شنبه در حاشیه جلسه شورای نامگذاری معابر ، کوچه ها و میادین شهر آستارابیان كرد: شهیدان گلگون کفن با تقدیم خون پاک خود نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

وی با اشاره به اینکه نام و خاطره شهیدان باید در جای جای شهرستان شهید پرور آستارا طنین انداز شود ، اضافه کرد: امروز در جلسه شورای نامگذاری ، مزین شدن نام کوچه ها به اسامی شهدایی که خانواده های معظم آنها در آن کوچه ها سکونت دارند ، به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: طی چند روز آتی تابلوهایی در خور نام والای شهیدان توسط شهرداری آستارا تهیه و در ورودی کوچه ها نصب می شود.

موسوی در ادامه از نامگذاری خیابان 30 متری بندر آستارا خبر داد و بیان کرد: این خیابان که به بلوار سفیر امید منتهی می شود ، به نام خیابان اسکله نامگذاری شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین به پاس تجلیل از خدمات ارزشمند نیروهای آتش نشانی ، خیابانی که اداره آتش نشانی آستارا در آن واقع شده ، به نام خیابان آتش نشانی نامگذاری می شود.

به گفته موسوی؛ تمامی این نامگذاری ها در جلسه شورای نامگذاری معابر و میادین با حضور اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آستارا به تصویب رسید.

رییس شورای اسلامی شهر آستارا در ادامه از حضور خبرنگاران در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر آستارا خبر داد و بیان کرد: خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان چشمان تیز بین جامعه پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند و حضور این اقشار در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر آستارا بدون هیچ محدودیتی آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار