در طی روزهای گذشته 10نفراصفهانی براثراستنشاق گاز منوکسید کربن CO مسموم شدند

10نفراصفهانی براثراستنشاق گاز منوکسید کربن CO مسموم و جهت درمان به بیمارستان انتقال یافتند

کد مطلب: ۱۷۰۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،دکتر راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در مورد 3حادثه مسمویت با منوکسید کربن طی48 ساعت گذشته گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان اصفهان اعلام شد که3 نفر در منزلی واقع در شهرک بهارستان دچار گاز گرفتگی شده اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر و 3نفرمصدوم را که بر اثر روشن کردن زغال داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه به درمانگاه رازی شهر بهارستان انتقال دادند.
وی با بیان حادثه ای دیگر افزود: در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان دهاقان اعلام شد که 4 نفر در منزلی واقع در این شهرستان دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر و 2 نفر از 4 مصدوم که بر اثرروشن کردن زغال داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه درمحل درمان نموده و 2 نفر دیگر را به علت مسمومیت شدید به بیمارستان صاحب الزمان(ع) شهرستان شهرضا انتقال دادند.
دکتر راستین افزود: در تماسی با اتاق فرمان 115 شهرستان اصفهان اعلام شد که3 نفر درکلینیک اتیه دستگرد دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 در محل حاضر شدند و مصدومان را که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند را به بیمارستان شریعتی انتقال دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار