دیدار مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از جانباز سرافراز سید نور خدا موسوی

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از جانباز سرافراز سید نور خدا موسوی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۶۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،دکتر گودرز کریمی فربا حضور در منزل جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی از پایمردی و رشادت جانبازان و ایثارگران تجلیل كرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان و جانبازان گفت : انقلاب ما مدیون و مرهوان ایثارگران و جانبازان عزیزی است كه جان خود را نثار راه خدا كردند و از تعلقات زندگی به خاطر رضای دوست گذشتند و مصالح امت اسلامی را بر تعلقات نفسانی ترجیح دادند.

دكتر گودرز كریمی فرافزود : امروز پرچم اسلام در جهان، به بركت فداكاری شهیدانو جانبازان است كه به اهتزاز درآمده، و نام مبارك خداوند و عظمت اسلام به خاطر ایثار و تلاش آنان و دیگر مجاهدان راه حق است كه فضای جهان را پركرده است .

وی اضافه كرد : اكنون هیچ نقطه‏ای از كشور نیست كه عـطر شهـادت و ایثارگری ، نور شهادت و خاطره‏ی حماسه‏های جانبازان و ایثارگران در آنجا وجود نداشته باشد.

مدیر كل آموزش و پرورشلرستانبا تقدیر از صبر و بردباری خانواده موسوی و تجلیل از زحمات سخت و طاقت فرسای همسر مكرمه ایشانگفت : انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حیات و شكوه و پایداری و بالندگی خود را از این فداكاری‏ها و گذشتها دارد .

دكتر كریمی فراضافه كرد: ارزش فداكارى جانبازها هم، ارزش بسیار والایى است آنها هم پیش خدا خیلى ارزش دارنداگر این ایثارگریها نبود، معلوم نبود كه كشور، تمامیت ارضى و امنیتداشته باشد.

وی در پایانتاكید كرد : وظیفه خود می دانیم با تمام توان در راستای تقدیر و تجلیل از مقام شهداء ،ایثارگران و جانبازان حركت كنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار