مدیرکل خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

افزایش 10 درصدی پرداخت غیرحضوری قبض آب

خبرگزاری پاما: مدیرکل خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب کشور از افزایش پرداخت غیرحضوری قبوض آب در سال جاری خبر داد و گفت : پارسال 66 درصد از قبوض شهری و روستایی آب به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

کد مطلب: ۱۶۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معصومه آذرگون افزود: آمار پرداخت های الکترونیک در سال جاری هنوز به صورت کامل جمع آوری نشده است اما در نیمه سال جاری بیش از 10 درصد رشد یافته است.
وی آمار قبض های مشترکان شهری در شش ماه دوم پارسال
را 21 میلیون و 405 هزار و 468 فقره ذکر کرد و گفت : 15 میلیون و 47 هزار و 901 قبض به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.
آذرگون همچنین شمار قبض های مشترکان روستایی در شش ماه دوم پار سال را چهار میلیون و 350 هزار و 372 فقره اعلام کرد و گفت: از این میزان یک میلیون و 922 هزار و 126 قبض به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: پرداخت های غیر حضوری با دستگاه های خودپرداز (ای تی ام)، دستگاه های پایانه فروش (پوز)، اینترنت، پیام کوتاه و تلفن بانک انجام شود.
خانم آذرگون با بیان اینکه بانک ها برای هر پرداخت حضوری قبض، شش هزار تا شش هزار و 500 ریال کارمزد کم می کنند، گفت: کارمزد پرداخت غیر حضوری هر قبض آب یکهزار ریال است.
وی ادامه داد: با پرداخت غیر حضوری هر قبض، از تحمیل هزینه ای درحدود پنج هزار تا پنج هزار و 500 ریال به شرکت های آب و فاضلاب جلوگیری می شود.
همچنین کاهش تردد درون شهری ، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جلوگیری از صرف وقت مشتریان از دیگر دستاوردهای پرداخت غیر حضوری قبوض است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار