رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی:

قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد

خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: امسال خوشبختانه افزایش قیمت نداشتیم و تا پایان سال هم تغییر نمی کند.

کد مطلب: ۱۶۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد طحان پور گفت : حتی تولیدکنندگان خارجی 5 درصد کاهش قیمت اعلام کرده اند در حالی که سال گذشته تا 100 درصد هم افزایش قیمت به دلیل نوسان نرخ ازر و افزایش هزینه تولید گزارش می شد.
وی افزود: ما طرفدار توسعه تولید داخلی در فضای رقابتی و فناوری های نوین هستیم و نمی توان با حذف واردات به این هدف رسید و به هیچ وجه از واردات بی هدف حمایت نمی کنیم.
طحان پور گفت : واردات بخشی از لوازم خانگی که در گروه کالایی 10 قرار دارد ، مستلزم تصمیم دولت است.
وی کیفیت برخی کالاهای تولید داخلی مانند یخچال، فریزر و اجاق گاز ؤ ابگرمکن را در سطح جهانی دانست و افزود: باید خدمات پس از فروش هم توسعه یابد.

طحان پور با تأکید بر ضرورت عرضه خدمات پس از فروش به رادیو اقتصاد گفت : اتحادیه لوازم خانگی با شماره تلفن 9 و 66717548 هر روز از ساعت 11 تا 14 ( به جز دوشنبه ها) آماده پاسخگویی است و سامانه تلفن 124 هم اماده دریافت نظر و شکایت احتمالی شهروندان است.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی اظهار داشت: یک کارخانه تولید یخچال ساید بای ساید تا 20 آبان بهره برداری می شود که محصولات با کیفیتی تقدیم هموطنان خواهد کرد.
طحان پور با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت و مدیریت هزینه و قیمت تمام شده تولید گفت : بخشی از محصولات داخلی به اروپا به ویژه کشورهای اروپای غربی مانند ایتالیا و آلمان صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار