فرماندار شهرستان ورامین:

نظارت مستمر بر عرضه کالا برای ایجاد آرامش در بازار

خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان ورامین گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، نظارت مستمر بر عرضه کالا باید بیشتر شود زیرا نظارت مستمر می‌تواند زمینه ایجاد آرامش در بازار مصرف را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۶۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به ‌نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: شهرستان ورامین از ظرفیت و توانمندی‌های بالایی در تولید و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم برخوردار است و باید از این ظرفیت برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا کالا به خصوص کالاهای مصرفی مردم استفاده کرد .

فرماندار شهرستان ورامین گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار باید بر عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت داشته باشند و کوتاهی در این زمینه از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به مسائلی نظیر ایجاد مرکز عرضه مستقیم دام توسط شهرداری و شورای اسلامی، ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه کالا به‌منظور سهولت دستیابی مردم با مایحتاج عمومی و نظارت مستمر بر عرضه کالا از جمله مسائلی است که باید مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد .

خوانساری تأکید کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، نظارت مستمر بر عرضه کالا باید بیشتر شود زیرا نظارت مستمر می‌تواند زمینه ایجاد آرامش در بازار مصرف را فراهم کند .

بازرسی از 425 واحد صنفی ورامین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در طول ماه جاری 425 واحد صنفی را مورد بازرسی دادند که از این تعداد 304 واحد متخلف شناخته شدند .

حسن میرزایی گفت: برای متخلفین پرونده‌ای با ارزش یک میلیارد و 993 میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند .

وی در ادامه افزود: همچنین در طی یک ماه گذشته 560 واحد صنفی نانوایی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 95 واحد به‌دلیل کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی متخلف شناخته شده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار