رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی:

تحریم ها هزینه عزم ملی در دفاع از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری پانا:رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی: تحریم های دشمنان هزینه عزم و اراده ملی ملت ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

کد مطلب: ۱۶۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حامد قادر مرزی در هشتیمن جلسه از شورای اداری استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: ملت ایران پشتوانه های عظیم توسعه کشور هستند و در این رابطه مدیران و مسوولان باید نسبت به رفع مشکلات آنها نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

وی افزود: با وجود کاهش بودجه سال آینده در مقایسه با بودجه سال 92 اما به دلیل وجود نظم در پیش بینی منابع و درآمدها در وضعیت تنظیم بودجه و تدابیر لازم در پیش بینی های اعتباری در بخش های مختلف باید با وجود احتمال بروز مشکلات احتمالی اقتصادی برای کشور به اجرای این بودجه پایبند باشیم زیرا در صورت عدم مطابقت درآمدها و هزینه با بودجه واقعی کشور آثار منفی بیشتری بر عرصه اقتصادی کشور وارد خواهد شد.

قادر مرزی تصریح کرد:از مدیران و دولتمردان انتظار داریم با اتخاذ تدابیر لازم با حداقل فشار اقتصادی و تبعات منفی بر روند معیشتی مردم لایحه بودجه را اجرا و عملی کند.

وی نقش دشمنان را برای ایجاد تحریم های بیشتر ناکارآمد دانست و گفت: به دلیل نقش مهم و راهبردی ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان ادامه تحریم ها تنها بر ایران تاثیر نخواهد گذاشت بلکه بسیاری از کشورها با توجه به ارتباط نزدیک و دو سویه با ایران و نیز نیازمندیها و وابستگی های آنها به مبادلات با ایران قطعا دچار آسیب خواهند شد که این وضعیت به زیان همه خواهد بود.

قادر مرزی خاطر نشان کرد: مردم با تمام توان از ماهیت انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و در حقیقت مردم با جان و دل در کنار مسئولان و انقلاب هستند و ما نیز نباید با عدم مدیریت و توجه نکردن به خواسته های آنها زمینه دلسردی و دوری آنها را از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار