ارتقاء سطح هوش هیجانی دانش آموزان بوسیله بازی های فکری در مدرسه

خبرگزاری پانا: طرح استفاده دانش آموزان از وسایل بازی فكری و جسمی در زنگ های تفریح مدارس دوره ابتدایی استان كرمانشاه اجرایی می شود.

کد مطلب: ۱۶۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ با هدف ارتقاء روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان در محیط آموزشگاه ، كاهش تنش ها و برخوردهای دانش آموزان ، تقویت علاقه دانش آموزان به مدرسه ، تخلیه انرژی و تقویت هوش هیجانی دانش آموزان در مسیر مثبت و هدفمند و اهمیت اهتمام عوامل اجرایی مدارس در تامین این مهم ، طرح برگزیده جشنواره خلاق مدیران با عنوان طرح هدفمند كردن زنگ های تفریح ، كه شامل استفاده دانش آموزان از وسایل بازی در زنگ های تفریح می شود ، بصورت پیشنهادی درمدارس دوره ابتدایی استان كرمانشاه از آذر ماه سال جاری اجرا گردید .

نجومی معاون آموزش ابتدایی استان كرمانشاه با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند وسایل بازی مورد علاقه از قبیل بازی های فكری و جسمی مانند شطرنج ، پازل ، دومینو ، راكت تنیس ، طناب بازی و ... را با خود به مدرسه برده و تنها در زنگ تفریح استفاده كنند خاطر نشان کرد:مسئولیت نگهداری از وسایل بازی برعهده دانش آموزان می باشد .
وی ادامه داد: استفاده از وسایل بازی در كلاس درس و هنگام تدریس و بدون هماهنگی با آموزگار ممنوع است .
نجومی اظهار داشت: گرچه ممكن است در اولین روزهای اجرای طرح مواردی از بی نظمی مشاهده شود اما با نظارت و ارائه تذكرات لازم خیلی زود دانش آموزان از فواید مرتبط بر اجرای طرح بهره مند خواهند گردید.
گفتنی است: مجریان در مدارس مجری طرح به فواید اجرای آن اذعان داشته اند و پیشنهاد می گردد مدیران علاقه مند در صورت اجرای طرح نسبت به طرح موضوع در جلسات شورای معلمان و انجمن اولیا و مربیان اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار